dunner worden

  • 16 July 2019
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Badge
hoi ik ben een meisje van 12 die over 3 maanden 13 word ik ben 1.64 m lang en weeg ongeveer 55.2 kg wat moet ik doen om dunner te worden help me

4 reacties

Meer groente en fruit eten. Meer gezond eten. Minder frisdrank. Minder ongezonde snacks.

In beweging blijven. Doe een sport, maakt niet uit welke. sport zeker 2 maal per week.


je hoeft niet dunner te worden want je hebt niet een ongezond gewicht. Maar gezond blijven is natuurlijk altijd goed😋!
Je hoeft zeker niet af te vallen, maar als je dit heel graag wilt doen moet je vooral niet je ontbijt lunch of avondeten overslaan. Als je dig overslaat kom je alleen maar aan.
Wel kan je bijv, 2/3 keer in de week gaan hardlopen en i.p.v. koekjes of snoepjes fruit of nootjes eten !
Hey,

je hebt een gezond gewicht. Jouw BMI is 20.4 (op de manier dat ik het bereken) dus dat is hartstikke gezond! Dus afvallen hoef je niet. Vetjes mogen er altijd zijn want die beschermt jouw lichaam. Maar natuurlijk is het nice om een beetje te trainen.
Ga anders elke dag ff proberen te planken elke dag:
1e & 2e week een minuut lang.
3e & 4e week anderhalve minuut lang.
5e & 6e week 2 minuten.
zo opbouwen tot je het heel lang kan vol houden.

voeg na de 3e week er dan bicycle crunches aan toe.
je begint met 5 per week en dan steeds 5 bicycle crunches (per kant) erbij.
Bij bicycle crunches moet je wel de houding 5 sec vast houden. als je ze snel achter elkaar doet hebben ze niet veel effect.

Als je meer oefeningen of een schema wilt kan je t gerust nog vragen. Maar dit zijn een paar die ik effectief vindt.

Xx Darlingyou
Hey,

je hebt een gezond gewicht. Jouw BMI is 20.4 (op de manier dat ik het bereken) dus dat is hartstikke gezond! Dus afvallen hoef je niet. Vetjes mogen er altijd zijn want die beschermt jouw lichaam. Maar natuurlijk is het nice om een beetje te trainen.
Ga anders elke dag ff proberen te planken elke dag:
1e & 2e week een minuut lang.
3e & 4e week anderhalve minuut lang.
5e & 6e week 2 minuten.
zo opbouwen tot je het heel lang kan vol houden.

voeg na de 3e week er dan bicycle crunches aan toe.
je begint met 5 per week en dan steeds 5 bicycle crunches (per kant) erbij.
Bij bicycle crunches moet je wel de houding 5 sec vast houden. als je ze snel achter elkaar doet hebben ze niet veel effect.

Als je meer oefeningen of een schema wilt kan je t gerust nog vragen. Maar dit zijn een paar die ik effectief vindt.

Xx Darlingyou

Wat is mijn BMI???

Reageer