Vraag

duizelig na masturberen

  • 2 September 2022
  • 1 reactie
  • 349 Bekeken

Badge

Ik ben een 13 jarige jongen, nooit seks gehad of drugs gebruikt etc, ik merkte best wel een lange tijd geleden op dat ik dus soms na het masturberen voor een paar seconden beetje hoofdpijn heb, duizelig ben of allebei, niet heel erg en gaat na 10-20 seconden meestal wel over, soms nog minder en aangezien ik een erg geval van Hypochondrie (Ziektevrees) heb wilde ik graag weten waardoor dit kan komen en of een van jullie het ook heeft


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een 13 jarige jongen, nooit seks gehad of drugs gebruikt etc, ik merkte best wel een lange tijd geleden op dat ik dus soms na het masturberen voor een paar seconden beetje hoofdpijn heb, duizelig ben of allebei, niet heel erg en gaat na 10-20 seconden meestal wel over, soms nog minder en aangezien ik een erg geval van Hypochondrie (Ziektevrees) heb wilde ik graag weten waardoor dit kan komen en of een van jullie het ook heeft

Hoi! ik heb dit ook soortvan gehad, bijvoorbeeld wanneer ik ging masturberen in de ochtend nadat ik ging opstaan, kon ik ook kort hoofdpijn hebben. en ik had ook nog, ik weet niet of jij dit had, maar had ook nog soms een lange piep in mijn hoofd na het masturberen. en dat ging vanzelf weer over uiteindelijk gelukkig, maar ik denk wat jij hebt niet heel gek is, ik denk dat het iets temaken heeft met je bloeddruk en hartslag die tijdelijk omhoog gaat tijdens het masturberen ofzo. want dit komt vaker voor wat jij hebt.

Reageer