Skip to main content
Hoi allemaal,

Ik ben 13 jaar en ben een jongen. Ik heb alleen een vraag. Ik heb bij mn linkerborst gewoon een bruin rondje wat bij de tepel hoort. Maar ik heb daar 2 puntjes zitten. Is dat gewoon een puist of is het een dubbele tepel. Ik ben er eergister achtergekomen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Gr
ik vind dit moeilijk in te schatten omdat ik niet weet hoe het eruit ziet, het kan namelijk heel onschuldig gewoon een puistje zijn, als ik bij mezelf kijk zie ik ook een paar (zeer) kleine bobbeltjes maar ik denk dat dat er gewoon bij hoort
Hoi

Wat dit precies is, valt moeilijk te zeggen via een forum. Als je er geen last van hebt en het er onschuldig uitziet, hoef je je er volgens mij geen zorgen over te maken. Als je er last van hebt, of je bent nieuwsgierig naar wat het is, kan je de huisarts raadplegen.

Groetjes

Kenshin
Hoi,

Ik heb even een kijkje genomen op deze site, waarbij ze in de inleiding al zeggen dat het een ''aangeboren afwijking'' is. Aangezien dat bij jou niet zo is, vermoed ik dat het geen extra tepel is, maar een bultje.

Als het bultje inegaal is, een rare kleur heeft, van vorm verandert, gaat groeien of irriteert, zou ik sowieso naar je huisarts gaan. Als het je verder 'gewoon' dwars zit, zou ik het ook laten nakijken. Beter dat je het checkt en het niks is, dan dat je het laat en het iets fouts is.

Een tweede tepel kan btw niet echt kwaad, mocht het dat zijn.

Gr. Pin

Reageer