Beantwoord

Drink ik te veel alchohol?

  • 10 February 2020
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een vraag ik ben net 16 geworden en ik drink elk weekend. 

Ik ben ongeveer 1x p week dronken is dit heel slecht?

En kan het zijn dat ik mij een beetje vergeet achtig voel?

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 February 2020, 09:39

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi

 

Gezien je leeftijd is je lichaam extra kwetsbaar voor alcohol. Op deze webpagina staan enkele gevolgen van overmatig alcoholgebruik opgesomd. Zo kan je bijvoorbeeld lijden onder black-outs, verstoringen in je hormonenbalans en een vermindering in zelfcontrole. Ik raad je aan om, zeker als je last hebt van vergeetachtigheid, je inname van alcohol te minderen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

ik zou iets minder doen ongeveer 2 per maand anders beschadigen je hersens te veel

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Ik zou wat minder drinken als ik jou was. Je bent nog jong, dus het is best schadelijk voor je. Doe rustig aan, de tijd komt wel, wanneer je veel mag drinken (als je dat wil)!

Succes!

een poot van:

Dinosaurusx

Reputatie 4
Badge +4

Zijn account is verwijderd dit bericht wordt denk ik binnenkort gesloten als ik het goed heb

Dit kun je zien aan zijn naam (nu Anonymous) en zijn reacties (0)

Topics worden pas na 6 jaar inactiviteit verwijderd. Maar het is inderdaad geen gek idee om eerst even te kijken naar de datum van plaatsing voordat je reageert. Vaak heeft het niet zoveel zin meer voor de topicstarter. Wel kan het natuurlijk nog helpend zijn voor anderen met hetzelfde probleem.

Reageer