Vraag

Douchen na sport

  • 26 May 2018
  • 2 reacties
  • 1200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi... Ik zit met een probleem.
Ik ben 15 jaar oud, na de zomer begint er een nieuw sport seizoen, maar ik zit nu met het probleem dat ik straks waarschijnlijk moet gaan douchen, maar ik ben bang om dan een stijve te krijgen... Het probleem is het hem niet zo zeer het stijf worden in het algemeen, maar als ik een stijve heb is ie een beetje krom. Hier schaam ik me heeeeeel erg voor. Wat kan ik doen om dit straks te voorkomen, en als het gebeurt zo goed mogelijk te verbergen??? Ik denk dat de combinatie van een stijve bij en douchen en dan ook nog eens een kromme, een goede reden is om 'het pitspaaltje' te worden of voor de anderen om het door te vertellen.

PS. Ik zal waarschijnlijk niemand uit mijn nieuwe team kennen, maar ik ken wel veel andere op de club.

2 reacties

Met je rug naar de rest staan of misschien met je broekje aan douchen ofzo
Hi 321 anoniem 123,

Wat @ThomasDeTrein zegt is een goede tip.

Ik ben ook 15 en mijn twinbroertje en ik ballen op jongens, maar we krijgen meestal niet gelijk een stijve als we andere jongenspiemels zien tijdens het douchen.

Douchen is anders dan dat je echt alleen met een andere jongen of meisje bent, want als we met alleen een leuke jongen zijn, willen onze piemels wel eens sneller hard worden. Maar das logisch.

Een enkele keer krijgen we wel eens spontaan een harde piemel tijdens het douchen, maar het interesseert ons niet zoveel :)

We laten ze gwn even kijken en dan is het klaar. Soms pakken we onze piemels dan wel eens beet zodat ze m niet precies kunnen zien en dat kun je ook doen en dan terwijl je m beet hebt bijv. even weglopen of zeggen dat je even gaat plassen ofzo. Als je piemel dan snel genoeg weer slap is geworden, kun je nog even verder douchen alsof er niks gebeurd is.

Iedereen kan het wel eens hebben en wij vinden alle piemels wel mooi en niet raar. Ook al vind jij het vervelend dat anderen jouw stijve piemel kunnen zien omdat de jouwe een beetje krom is.

Nou, ik ga je wat vertellen, slap hangt mijn piemel zo’n beetje over mijn ballen naar beneden en als ie stijf wordt dan komt ie omhoog, totdat ie een stukje van mijn buik afblijft staan. Mijn stijve is het eerste stuk recht en het laatste stukje (iets meer dan mijn eikel) is een beetje krom naar links als ik er naar kijk. Das een soort knikje naar links.

Mijn twin heeft dezelfde piemel, nou ja, we hebben er allebei eentje, want we zijn geen siamese tweeling, maar onze piemels zijn hetzelfde, even lang, dik en krom. Dus ik weet hoe het eruit ziet als ik naar mijn twinbroertje kijk en ik vind onze piemels wel mooi, slap en stijf.

Ons jongere broertje (14) zijn stijve steekt meer vooruit en zijn eikel of iig het laatste stukje van zijn piemel buigt een beetje naar beneden, maar hij kan m, als ie m beet pakt wel gewoon rechtop zetten, zeg maar. Die van onze oudere broer (16) is ook een beetje gebogen, maar dan soort van helemaal en die staat ietsje verder van zijn buik af als die van ons, maar die vinden we allebei ook wel mooi om te zien.

Sommige vrienden van ons hebben er ook wel eens een knikje erin zitten. Eentje heeft dat zijn piemel meer in een soort klein bochtje beetje naar voor en beneden wijst. Veel meer dan ons jongste broertje heeft en hij kan zijn stijve niet helemaal op zijn buik leggen.

Dus we hebben er al veel verschillende gezien die beetje krom de ene of andere kant op zijn.

Wij (twin en ik) hebben best een lange voorhuid en als we een stijve hebben, kan ons velletje er nog helemaal overheen zitten, maar we kunnen ook bij een stijve ons velletje helemaal naar beneden doen, zodat onze eikel dan helemaal bloot is. Alleen als we m dan loslaten floept ons velletje weer over onze eikels.

Sommige jongens uit onze klas zijn besneden of hebben dat hun eikel beetje half bloot is. Sommige hebben veel haar overal en anderen weinig en netjes getrimd en wij hebben niet zoveel en soms halen we alles weg met ontharingsschuim. Nu hebben we alles kaal en glad.

Wij hebben best een lange slap, namelijk 14 cm en omtrek 12,5 cm, maar als ie stijf wordt dan is ie niet zo heel veel langer, dan is ie 16 cm en omtrek 14 cm.

Sommige klasgenoten of sportgenoten hebben een grotere, dikkere, dunnere andere kleinere slap. Stijf kan het andersom zijn, want kleine slappe kunnen grote stijve worden en grote slappe kunnen soms weinig groeien, zoals die van ons zeg maar.

Dus ja, we hebben als jongens allemaal een piemel, maar ze zien er toch allemaal een beetje anders uit.

Als ik jou was zou ik me er niet voor schamen en anders kom je gewoon tussen ons in staan, dan val je niet op, omdat we allemaal een beetje een kromme hebben :P

Zullen we anders ff met je mee gaan douchen bij jouw club (das een grapje, we durven wel, maar we zijn anoniem en kunnen en mogen dus niks afspreken)

Naar welke kant wijst jouw piemel als ie stijf is (voor, boven, onder, links, rechts) en wat voor bochtje heb jij erin (links, rechts, onder, boven etc.) zitten?

Groetjes 🙂,
M&M’s

Reageer