Vraag

douchen na gym met anderen, voelt ongemakkelijk...

  • 12 April 2023
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

Badge

Ik. Ben proeflessen aan het doen op “een” school en morgen heb ik gym en daarna moet ik douchen met 4 anderen en er zijn kinderen van 13 tm 17 in de klas zijn er tips om het minder awkward te maken want ik ben gewend om alleen met leeftijdsgenoten in openbare douches te douchen en ik ben gwoon nerveus idk

 


6 reacties

Badge +1

Gelukkig heb ik hier geen ervaring mee, maar ik zal  je proberen wat tips te geven.

  1.  Je kan in je ondergoed douchen. (En dan extra ondergoed meenemen en dat op het toilet omwisselen.) 
  2. Alleen je haar nat maken; zo lijkt het alsof je gedoucht hebt.
  3. Aangeven bij de docent dat je niet wil douchen met zulke oude/jonge kinderen en dan mag je misschien een kwartier later (als zij weg zijn) douchen.

 

Ik heb 2 keer in m’n leven moeten douchen met anderen. De ene keer was in groep 6, ik was en ben best wel onzeker over m’n lichaam (maar in groep 6 nog niet over mn geslachtsdeel.)

De andere keer moest ik met random kinderen na een modderparkour douchen. Toen  heb ik me gewoon stiekem op de wc omgekleed.

 

ik hoop dat deze tips helpen!

 

-Halloiedereen123

 

Badge

Ik bedoel meer van als ik aan het douchen ben want ik vind shit zoals in je ondergoed douchen en dat soort stuff wel heel extreem

 

Badge

Ik ben kinda onzeker 

Volgens mij mag niemand jou verplichten om te douchen, dus je zou dit dan ook niet hoeven doen als je zelf niet wilt.

En als je wel wil douchen eerlijk aangeven dat je nerveus bent, dan kan er rekening mee gehouden worden.

Badge

Ik ga het gwoon doen ik denk dat dat de beste optie is maar het is ook meer dat ik me ook een beetje schaam want ik ben wel een tiener maar ook niet helemaal dus misschien kan ik gepest worden want ze zeggen ook allemaal shit tegen vrienden als homo en stuff 

Reputatie 7
Badge +5

Hé ts hoe oud ben je dan? 
En waar ben je nerveus voor dan? Om een stijve te krijgen?

Reageer