Vraag

donker haar verven zonder bleken?

  • 8 September 2019
  • 4 reacties
  • 1022 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik wil dus mijn haar verven maar mag niet bleken van mijn ouders, mijn haar is heel donker bijna zwart. Ik will ook het liefst een niet natuurlijke kleur alleen ik weet dat die pas goed effect hebben als je het bleekt. Zijn er misschien manieren om zonder te bleken toch een kleur in mijn haar te krijgen? Zoals een bepaald merk of kleur die toch wel te zien is in donker haar? Het hoeft niet heel erg op te vallen dus een beetje kleur vindt ik ook goed.

Ik heb dus ook die film van Melanie Martinez gezien en bij het liedje "Orange juice" vindt ik haar haar echt vet met die kleur oranje ik zou dat dus eigenlijk het liefste willen maat weet dat dat niet kan.

4 reacties

Hey!

Zelf heb ik hier geen ervaring mee.
Ik denk dat het zeker niet uitgesloten is dat een bepaalde kleur verf mooi uitkomt op jouw niet-gebleekte haar, maar dat het vervelende is dat je niet op voorhand kunt inschatten bij welke producten dat al dan niet zo is.
Misschien is dit wel een goede vraag om eens te gaan stellen aan een kapper?
Je zou eens een kleur kunnen proberen met een tijdelijke haarverf die er na x aantal keer was ook weer uit is als je het toch niet mooi gelukt vindt.
Je kunt misschien ook eens de tips op deze site proberen.

Groetjes
Lot
hey

een klas genootje van mij heeft ook heel donker bruin haar. zij heeft haar haar een keer donkergroen geverft. dat was best wel mooi.
ik wouw zelf ooit donkerblauw haar maar. mocht niet haha. maar je kan ook donkerpraas. dus eigenlijk gewoon donkere kleuren.

groetjes
blue

Hoi hoi!

 

Ik heb zelf ook donker haar.

Bij mij werkte colorista wash out denim en red prima. (miss kun je om highlights vragen dan kun je wat felle kleurtjes erin doen maar je beschadigd niet je volledige haar? ik had zelf highlight toen ik denim in mijn haar had eerst was al mijn haar blauw en later had ik allemaal turquoise plukjes (:  )

Ook kun je miss een kijkje nemen op YouTube zoek naar best hairdyes on dark hair (of iets in die richting)

 

Groetjes mij!

Hallo SketchingMaztuff :)

Hoe is het uiteindelijk gegaan? Heb je je haar al geverfd en hoe staat het?

-Dr8gon99

Reageer