Skip to main content

Doen jullie wat aan je uiterlijk?

• April 19, 2025
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal. Ik heb een vraag. 

Doen jullie wat aan je uiterlijk? En met uiterlijk bedoel ik; je lichaam. ( Geen ( huid ) verzorging )

Ik toon interesse. 

Dus met andere woorden; ben je aan het trainen aan je biceps, Abs ed.?

Laat het weten. 

Met Vriendelijke Groet, 

Anoniempieee2009.

PS Laat even weten hoe laat je reageert.  Dus met tijd. Vindt ik leuk. 

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 19, 2025

(11:18 zaterdag 19-04-25) Hey, ik doe wel aan sport (voetbal en judo ) en zit bij de scouts, dus aan lichamelijke beweging komen lukt prima, met ook nog 2 keer gym op school en elke dag fietsen. 2 keer hardlopen per week geniet ik van.    En bij de judo training zit ook wat krachtwerk. Ik wil geen opgeblazen spierbundel zijn maar zoals het nu is vind ik het prima 😊 gewoon je gezond  en sterk voelen. Bedoel je dit? Of ook qua verzorging met eventuele make ups enzo? Ik wil bv wel dat mn haar een beetje goed zit ;) en soms accentueer ik mijn ogen. Maar wat trainen betreft heb ik denk ik best veel per week. Ik vind dat wel  een goed gevoel. Liefs,Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 19, 2025

Dank je voor je reactie ​@Tover01  Als beloning geef ik je reactie een klavertje vier. Nee. Er hoeft geen (huid) verzorging bij. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 20, 2025

Hoi ik zit op mma en train daar voor 5 dagen per week 4 dagen ga ik ook zelf nog trainen ik vind hoe je eruit best belangrijk en een beetje man heeft gewoon een abs

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 14, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Dank je voor je reactie Mma.

• August 14, 2025

ik doe atletiek : meerkamp (8-kamp) en daar krijg je echt overal spieren en abs van. Maar de meeste smeren ook allerlei op hun huid, zeker tegen de zon en het hyderateert ook goed zeker na douchen omdat we dat veel doen bij wedstrijden. En de massages als we die krijgen  doen ze met olie. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 14, 2025

Hoi ​@Anoniempieee2009,

Ja, ik doe wel wat aan mijn lichaam. Ik probeer regelmatig te sporten, vooral om fit te blijven en wat spieren op te bouwen. Ik doe thuis oefeningen zoals push-ups, planken en squats, en soms ga ik hardlopen. Het is niet dat ik superfanatiek bezig ben om bijvoorbeeld een sixpack te krijgen, maar ik vind het wel fijn om een beetje sterk en gezond te blijven.

xx liefs Wolf 🐺