Vraag

dik & lelijk

  • 6 May 2020
  • 6 reacties
  • 178 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi allemaal,

Ik loop eigenlijk al redelijk lang rond met een vraag die steeds maar blijft knagen in mijn hoofd. Wanneer vinden jullie een meisje te dik? Ik ben 1,59 cm en 56,7 kilo en vind mezelf echt te dik, lelijk zijn helpt ook niet echt... Ik loop elke dag ongeveer 8,5 km door het bos & door het dorp en doe om de dag een workout. Ik let heel erg op m’n eten in de hoop dat dat werkte. Maar het lukt gewoon niet om nog meer af te vallen.                 

Mensen zeggen dat ik er goed uitzie en helemaal niet dik ben maar ik geloof het gewoon niet. En denk alleen dat ze dat zeggen om mij te pleasen.

 groetjes, Lianne


6 reacties

heyy 

ik denk dat je je er niet druk om moet maken want er komt altijd iemand op je pad die je accepteert zoals je bent

xxx

me

hi @gentstudent16 ,

Ik zou verbaast zijn en versteld staan als dat ooit gaat gebeuren… maar dankjewel!

groetjes, Lianne 💫

@Lianne_22_ maak je maar geen zorgen. Je bent op de goede weg. Wat je kan doen is je bmi berekenen. Daar kun je zien of het echt heel erg is. Ik persoonlijk als ik het lees is het niet zo erg. E n zoals @gentstudent16 al zei er komt heus iemand op je pad die je geaccepteerd .

PS ben een jongen 15 jaar woog eerst tussen de 90 en 94kg en ben nu 67.5 kg en ik ben 189cm . Wees blij met je lichaam iedereen  is mooi op zijn manier. 

Hopelijk helpt dit Groetjes Gebruikerc 

Heyyy

Gewoon ff zodat je het weet. Bijna iedereen vindt zichzelf lelijk en te dik. Ik vind mezelf ook te dik terwijl me vrienden zeggen dat dat niet zo is hoor.  Ook als ik je gewicht en lengte zie vind ik je helemaal niet te dik hoor!

Groetjs

Kaas123

hi  @Kaas123,

Ja dat heb ik dus ook. 😅 Maar echt? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iedereen dat wel eens denkt. Ik bedoel ik vind iedereen er echt veel beter uitzien dan mijzelf. Ik moet mezelf ook niet zo vergelijken met andere mensen (ik weet het) maar ik kan het gewoon niet helpen.. Maarja ik moet ook niet zo zitten te zeuren haha ik hou al op. 
 

Ik vind het gewoon super lastig om überhaupt positief naar mezelf te kijken. Ach ja, je kunt het leren.

Dankjewel voor jullie reacties btw!

 

groetjes en nog een fijne avond!

Lianne

Zelfs de dunste mensen zitten hier mee, terwijl het de meeste mensen bij anderen niet uitmaakt. Je bent goed zoals je bent en daar moet iedereen tevreden mee zijn.

Reageer