Dik en lelijk

  • 15 September 2019
  • 5 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy peepz
Ik ben een meisje van 15 bijna 16 jaar oud en zit in de 4e.
Ik vindt mezelf al sinds klein af aan dik en lelijk ik kan mezelf niet accepteren.
(Ik ben 160cm en 51.5kg)
Als ik in de spiegel kijk dan zie ik een heel dik kind.
Toen ik in de brugklas kwam was ik best mollig en begon ik veel te sporten en weinig te eten.
Het weet steeds erger toen ik in de 3e zat at ik hele dagen niks.
Nu in de zomervakantie ging het beter.
Tot ik nu sinds me ouders een paar dagen weg gingen en ik voor mezelf moest koken weer in me oude patroon viel.
Ik ben ook een persoon die als ie verdrietig is niks eet.
En ja ik heb de laatste tijd best moeilijk dus eet drm ook niks.
Wat moet ik doen om niet terug te vallen in me oude patroon en mezelf te kunnen accepteren??

5 reacties

51 kg voor 160 cm valt zeer goed mee, normaal gewicht hoor 🙂 Als je dan toch echt een gezonder patroon wilt (wat goed is natuurlijk), kook gezond voor jezelf. Als je veel sport heb je automatisch ook een gezondere levensstijl, dus 2-3 keer per week gaan lopen is al een zeer goed begin 🙂
Reputatie 1
Badge +1

Heyy,

Ik ben zelf ook best wel mollig (al zeg ik het zelf) en ik wilde er iets aan doen omdat het ook echt niet meer gezond was (wat bij jou wel mee valt), ik ben naar een persoon gegaan die me heeft geholpen met afvallen en daarvan heb ik wel een aantal tips voor je.

  • Kies een moment uit in de week (bijv. Maandag 18:00) waarop je jezelf weegt en schrijf dat op, zo kun je in de gaten houden hoe en gaat maar ook dat je niet teveel afvalt!
  • Eet gewoon in de ochtend, middag en avond, maar ook tussendoor kleine (gezonde) dingen.
  • Ga sporten ergens waar jij je fijn voelt.

Suc6 X A.

Heyyyy,

Ik ben zelf ECHT dik. Ik ben 1,75m en weeg 100 kg! Is dat niet een beetje veel? Ja dat is het ik word ermee gepest door memsme op school én buiten school. Zelfs door mijn gymdocent! Ze vraagt altijd als ik weer maar 5 x heen en weer ren in 3 min. Hoe vaak sport je? Zit je op een sport? Ga je naar de sport school? Wat eet je op een dag?  Om gek van te worden

Ik weet heus wel dat ik dik ben maar oké. Ik accepteer mezelf als ik dat niet deed was ik er nu ni meer geweest!

Het einge wat ik hiermee wil zeggen is dat. Je je niet moet laten leiden door de gedachtes van anderen. Jij bent jij verander niet! Je bent mooi zoals je bent! En ga juist niet minder eten daarvan kom je juist aan! 

 

xxx hopelijk heb je er iets aan!♡

 

Karlijn!☆

 

 

Hallo annoniempjexoxo :)

Je bent mooi zoals je bent, en je bent niet dik. Innerlijk is belangrijker dan uiterlijk.

-Dr8gon99

 Beste annoniempjexoxo

 

ik heb precies hetzelfde 

ben alleen wat langer(1,78cm,)

 

 

Reageer