Vraag

dik.../anorexia?

  • 1 February 2020
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heyy

ik ben 14 jaar en 174 en weeg 50 kilo,

ik vind mezelf te dik, soms heb ik dagen dat ik niks/nouwelijks eet, andere dagen eet ik mezelf weer helemaal vol, dan word ik boos op mezelf en straf ik me met minder eten enzo. en ik raak in paniek als ik op de weegschaal 53 kilo zie staan. ik heb in 2018 al tegen anorexia aan gezeten. toen ben ik wel iets meer gaan eten maar eigenlijk val ik weer terug in mijn zelfde patroon. ik sport ook weer heel veel, 9,5 uur in de week.

 

heeft iemand tips of iemand met ervaring die weet wat ik moet doen


7 reacties

Heyy

Ik wil gwn ff zeggen dat je echt niet dik bent hoor! Ik ben een jongen van 14, 170 cm en weeg bijna 55, Miss moet je eens je BMI berekenen, dan ga je zien dat je echt niet te dik bent hoor!

Groetjes en succes!

Kaas123

Hey

 

Je bent zeker niet te zwaar.

Je bent goed zoals je bent! Vertrouw op jezelf en probeer van jezelf te houden

 

Groetjes!!

hey kaas123

 

ik heb lang ge twijfeld of ik mijn bmi wel wou weten, want dan zou ik er mee geconfroteerd worden dat ik licht ben en niet dik en ben bang voor de strijd die los zou barsten in mijn hoofd.

 

ik heb het uiteindelijk wel gedaan mijn bmi is 16,5. ik weet nu dat ik te licht ben.

 

maar wat moet ik nu doen. heb je misschien daar nog iets voor?

 

x juul

Ik wil effen zeggen je bent helemaal niet dik ik ben 1 meter en 82 centimeter en ik weeg 73 

Dus jij bent niet dik 

tnx voor julie reacties, 

ik ben druk bezig met goed op mijn eten letten. dus in de zin van voldoende eten.

ik ben deze week ook naar de school arts geroepen, en die zij dat als ik minder dan 48/47 kilo ging wegen het gevaarlijk kon worden. 

 

ik doe echt mijn best maar het is lastig, heeft iemand nog tips? wat ik bijvoorbeeld kan eten?

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb genoeg tips... Ik ben 1.67 M en weeg 74 kilo... Ik beweeg wel veel, maar ik heb iets in mijn stofwisseling waardoor calorieën veel minder snel verbrand worden. Ik kan er dus niks aan doen maar iedereen denkt altijd van wel. Maar een tip is gewoon om 3x per dag gewoon goed te eten. Ontbijten met yoghurt met cruesli is een hele goede. Veel suikers. Eet gewoon wat tussendoortjes en snoepen mag ook. Zolang het maar met mate is. 

hey, just_a_person

 

vervelend van je stofwissling zeg! maar bedankt voor deze tip, ik ga zeker beginnen met yoghurt in de ochtend 

 

ik weet niet of het lukt om te snoepen want he 😅 maar ik ge het proberen.

 

x juul

Reageer