Diarree en luier

  • 10 February 2024
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

 

Ik heb laatst heel erg buikgriep gehad en heb toen in mijn broek gepoept. Dat was een rotzooi niet normaal. Gelukkig was ik bijna thuis…. Mijn vriendin kwam toen bij mij thuis ( ouders niet heel erg gelukkig ). Ze heeft me toen geholpen. Nu heb ik omdat ik dat soms lekker vind luiers thuis. Mijn vriendin weet dit. Ze heeft me toen aangeraden luiers aan te doen. Die week was ze alleen thuis en mocht ik bij haar slapen. Daar heb ik dus echt de hele week met een luier om moeten lopen omdat ik soms zo snel kramp kreeg dat ik de wc niet haalde. Dat was een rotzooi om op te ruimen niet normaal. Gelukkig leert mijn vriendin om verpleegster te worden en heeft ze me iedere keer geholpen om schoon te maken. 
 

meer mensen die luiers hebben aan gedaan tijdens buik griep? Benieuwd naar jullie verhaal…


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

nou ik heb gelukkig nooit buikgriep gehad maar als ik het net zo erg had als jij had ik denk ik wel een luier aangedaan ja. ik vind het trouwens heel er lief van je vriendin dat ze je zo goed heeft geholpen!

lieffssss F

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb ook wel eens een flinke buikgriep te pakken gehad. Op aanraden van mijn moeder heb ik toen ook een tijdje luiers gedragen. Ik draag ze toch al elke nacht en ik bleef thuis van school dus ik vond het niet erg om ze te dragen. Ze waren ook niet echt een overbodige luxe want ik heb wel een paar keer een flink ongelukje erin gehad. Hoewel ik een luier dragen niet erg vindt vond ik een poepluier absoluut niet fijn zitten maar gelukkig hielp mijn moeder mij hier ook mee. Opzich kan ik het zelf ook wel maar omdat ik ziek was vond mijn moeder het fijn om voor mij te zorgen. Ze is zo lief voor mij als ik me niet lekker voel🥰

Reageer