Deukje in mijn borst

  • 8 August 2018
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Sup doods,

Zoals jullie zien aan de titel, Ik heb een deukje in mijn borst. Ik weet dat veel mensen dit veel erger dan mij hebben. Ik heb er geen problemen mee dat ik een deukje in mijn borst heb. Mijn moeder is er wel is met mij naar de huisarts mee gegaan (waarschijnlijk was ik toen klein want ik herinner mij het niet meer) hij zei dat ik een omgekeerde kippenborst had. Ik was pas bij mijn zus op haar verjaardag en mijn broertje maakt er zo nu en dan wel grapjes over maar dat boeit mij niet. Dus mijn zus zei dat ik misschien vitamine gebrek had ofzo (zou ook best kunnen aangezien ik bijna altijd binnen zit omdat ik niet veel te doen heb) Eigenlijk wil ik wat gaan trainen en een sixpack en mijn borst trainen zodat het wat minder word.(denk ik) (Ik wil sowieso gespierder worden omdat ik dat gewoon mooier vind) verder wilde ik graag weten of meer jongens dit hebben. (Ik weet niet of dit ook bij vrouwen voorkomt) Ik wil eigenlijk ook geen geld kwijt raken aan een fitness school of iets in die richting. Dus als een van jullie nog wat tips heeft voor buik/borst oefeningen let me know. btw ik ben 15 jaar 31 augustus word ik 16 ben ongv 1,70m en weeg rond de 50kg yup I'm a skinny boii.

Groetjes,

Ya boiii Chocolate Milk

2 reacties

1) dat deukje in je borst hebben wel meer mannen en is totaal onschadelijk dus no problemo
2) Wel is het zo dat dat deukje een probleem kan worden wanneer je je borstspieren gaat trainen
Als je wilt weten waar ik het over heb, zoek op google afbeeldingen Kofi Kingston op (misschien met "chest" erachter)
Zo zou het eruit kunnen gaan zien
3) je kan thuis oefeningen doen. Is heel makkelijk om YouTube te vinden. Er zijn ook zat apps in de playstore. Zo kan je je buik en borstspieren trainen

Maar om echt breder te worden zal je naar de sportschool moeten, of apparatuur voor thuis kopen
En je moet letten op je voeding. In jouw geval ben je dun/slank, dus zal je iets meer moeten eten (en natuurlijk niet McDonalds ofzo we willen geen vet erbij)

No one said it was easy
Drm ben ik ook geen fitboy?✌
Succes
Ja dat deukje in mijn borst boeit mij ook niet heel veel dus ik dacht sowieso niet dat er een probleem bij zou zitten.

Kofi Kingston heeft het volgens mij veel erger dan ik heb, bij mij valt het ook niet heel veel op. Mijn moeder zei als je broertje het niet zei had ik het niet eens gemerkt. Dus met trainen zou het denk ik geen probleem worden.

Thuisoefeningen doe ik al wel, situps, pushups, planken etc. Letten op mijn voeding is best belangrijk want ik eet best heel veel ongezonde dingen. Maarja ik hoef ook geen bodybuilder te worden want dat vind ik niet mooi.

Groetjes,

Ya boii Chocolate Milk

Reageer