Denken jullie dat ik bijna voor het eerst ongesteld word

  • 29 December 2018
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii ik heb paar maanden had ik 2x rood bruine vlekjes in mijn ondergoed ik voelde niks of iets dus ik liet het zitten en heb het niet aan mijn moeder verteld die maand daarna had ik een week last van buikpijn en licht rugpijn nu minder mijn afscheiding word wel steeds meer ik voel het aankomen ofz wat denken jullie nu heb ik last van hoofdpijn mijn moeder vroeg laas5 of ik inlegkruisjes wilde omdat we op skivakantie waren en ik maar paar onderbroeken had en ze wss weet dat ik veel afscheiding heb zei ik bot nee gewoon uit reactie zonder erbij na te denken ik eet de laatste tijd heel veel chocolade en ik eet veel aan snoep dan ook zonder dat ik het door heb ben ook chagerijnig en doe bot tegen andere ik heb paar maanden geleden beetje een groeispurt gehad ineens pasten kleding mij niet en mijn borsten groeide ik krijg nu een beetje een vrouwenlichaam ik ben wel voor berijd heb 3 maandverbandjes in mijn tas zitten met een toilettasje eromheen en 1 onderbroek en paar paracetemollen dat durfde ik ook niet te vragen heb het toch gedaan mijn moeder had dus inlegkruisjes gekocht maar Vlgsm gebruikt ze die niet want ze heeft zelf ook dus heeft ze 2 verschillende dus ik denk dat ze voor mij zijn ik wil het denk ik toch vragen maar vind het gewoon spannend omdat ik ze denk ik toch wil dragen? Dusja laat even weten wat jullie denken! 💕

1 reactie

Hoi,

Je merk aan allemaal signalen dat je lichaam aan het ontwikkelen is. Je vindt het spannend en hebt daarom niks gezegd tegen je moeder. Toch heeft ze wel door dat deze dingen spelen, omdat ze dit waarschijnlijk ziet in de was.

Het is uiteindelijk aan jou, maar ik draag liever dat mijn inlegkruisje vies wordt dan dat mijn onderbroek nat en vies wordt. Een inlegkruisje kun je immers gemakkelijk vervangen, een ondebroek is wat lastiger.

Verder is er ook helemaal niks om je voor te schamen. Je bent een vrouw, dus uiteindelijk zullen deze dingen zich verder ontwikkelen. Dan heb je een (nieuwe) bh nodig en wordt je ongesteld.

Ik zou als ik jou was gewoon aan je moeder vragen of je alsnog inlegkruisjes kan krijgen. Dat is helemaal niet erg :)

Ik vind het trouwens erg slim van je dat je maandverband in je tas hebt gedaan! Dan heb je altijd wat bij je.

Gr. Pin

Reageer