Skip to main content
Vraag

de koude dagen

• November 20, 2025
  • 12 reacties
  • 166 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Hoe houden jullie het warm met deze koude herfst winter dagen laat het gerust weten en laat ook jullie leuk tips ook maar achter in de reacties 

12 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Ik hou het vooral warm door de kachel aan te hebben en meestal zit ik onder een dekentje 🙂 tips heb ik niet perse, een kruik en ( warmte) deken/ kussen kunnen ook helpen of een kruik met wat dikkere sokken 🙃

Groetjes 🙂

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 20, 2025

Dikke trui. Hele dag actief zijn en dan gezellig met z’n tweeën naar bed.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 20, 2025

Hey, Thermo ondergoed, outdoor ondershirt, goede sokken of kousen. Lekker dik dekbed. Als je onderkleding wintervast is kun je zelfs in een kniebroek lopen zolang je bovenlichaam goed op temperatuur blijft 😉 liefs, Tover xxx

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 21, 2025

Thuis onder een dekentje. 

En soms buiten thermo kleding dragen.

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 21, 2025

Hoi,

De dikste trui aandoen mogelijk met een goede jas en misschien nog wanten en een muts op. En veel badmintonnen.

Groetjes,

ghast

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 21, 2025

Hey, leuke vraag hoor. Ik heb het binnen niet zo gauw koud (ook al zit ik momenteel onder de dekens 🤭) Maar goed, qua kleding draag ik gewoon een lange broek, en een T-shirt met een vest of hoodie erover aan. Vandaag pantoffels uit de kast gehaald. En warme sneeuwlaarzen. En buiten winterjas met handschoenen of wanten. 

Liefs Yusa 😘

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 23, 2025

Draag een body met lange mouwen en zit veel onder een plaidje daarnaast staat de verwarming (in de woonkamer) aan ik hou mijn slaapkamer liever koud dan slaap je beter wel een beetje fris met omkleden…

Seashell 😘 

Boerinnetje3
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 23, 2025

heyyy!

ik heb laatst een soort panty gekocht met aan de binnenkant een vachtje. voor mij is het echt ideaal. ook ben ik fan van kruiken en kleedjes. (ik heb er nu zelfs een bij me!)

liefs!

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 24, 2025

Hoi, warme onderkleding is essentieel. En zorg dat je voeten en je vingers niet te koud worden. Ik ga tegenwoordig met mijn moeder af en toe natuurbad zwemmen een uurtje en dat is heerlijk. Men verklaart ons voor gek 🤭(mijn vriendin ook) maar er doen meerdere mensen mee en het gaat prima. Even oefenen voor de tijd. En daarna saunaatje en buiten afkoelen en je kunt het bijna niet meer koud krijgen.  Ik draag al jaren geen lange broek meer, wel korte broeken of kilt, ook nu, en het matcht prima als je zorgt dat de rest warm genoeg is. ​@Tover01  heeft gelijk, en ik doe dat dan ook graag 😉😊

Groetjes liefs Tartan X 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 24, 2025

hi 

ik ben zooo blij dat je deze vraag stelt. ik ben zelf echt een kou kleun dus ik ben blij met de tips van anderen maar ik draag altijd dubbele sokken en pantoffels en een lekker warme trui 

liefss vie

• November 26, 2025

@olifant_Hocky  als ik naar buiten ga een dikke trui of hoodie winterbroek en dikke jas. En thuis staat de verwarming aan of openhaard aan en dan gewoon lekker naakt

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Hi, lekkere dikke trui en blousje en hemd, en een rok tot mijn knieën met een goede warme legging of maillot. En daarover aan mijn voeten dikke witte of rode of roze sokken. Met goede platte schoenen, sneakers. Thuis van die gevulde dikke sloffen. Heerlijk. En buiten uiteraard een goede jas, muts, sjaal en handschoenen. Jeetje ​@Tartan16  dus jij loopt nu ook in korte broek. Of je kilt? Respect hoor. Gelukkig wel met dikke kniekousen las ik. En dat zwemmen moet ik niet aan denken 🥶🥶 brrrr

Groetjes xxxx