Skip to main content

Day in Life (luiers)

• November 30, 2025
  • 56 reacties
  • 1373 Bekeken

Toon eerste bericht

56 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 4, 2026

Maar toch even kijken voor iets anders tijdens de gymles  maar broekjes zakken bij mij af dus dat gaat hem waarschijnlijk niet worden misschien met me vorige luier minder last heb tijdens de gymles dat ik die ga gebruiken 

Ik had ook last van afzakkende broekjes dus die draag ik altijd een maat kleinere broekjes in maat S terwijl ik mijn normale luiers in maat M draag. Maar idd misschien zijn ProSkin luiers ook wel goed voor gym omdat deze ook goed ademen.

Seashell 😘 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 10, 2026

@NN15000 hoe gaat het nu heeft de zalf geholpen tegen de luier-uitslag? En heb gebruik je weer de ProSkin luiers voor de gymles of heb je iets anders geprobeerd?

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 11, 2026

Hoi ​@Seashell 

Ja het gaat al beter  ja tijdens het gymmen gebruik is me oude luiers  de proskin luiers even en we smeren het ook elke keer in want die zalf heeft wonderen gedaan 

Mijn moeder smeert het elke avond goed in en heb er geen last van.

Maar we hebben het 1 dagje niet gedaan en ik kreeg last  dus nu smeren we het gewoon in elke avond.

En me vriendin smeert die zalf er op als we klaar zijn met gymmen dat is dan ook wel fijn.

Baal er alleen van dat dit er weer bij is gekomen maar ja heb gelukkig een goeie vriendin en moeder die er voor me zijn.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 13, 2026

Wat fijn gelukkig heeft de zalf geholpen. Ik begrijp het wel dat het weer een extra handeling is die erbij komt dat het niet zo fijn is. Maarja het hoort er nu eenmaal bij... Gebruikte je de Sudocrème, Zwitsal of een ander merk?

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 13, 2026

Ja dat zegt me vriendin ook wat heb je liever dat we het insmeren of dat je er last van hebt  nou dat het ingesmeerd word .

Maar ik word savonds en sochtends  ingesmeerd met zwitsal en na het gymmen word ik met sudocrem ingesmeerd .

Die merken kennen we dus kieze we voor zwitsal en sudocrem.

Maar het liefst heb ik dat ze me met zwitsal doen dat ruikt gewoon super lekker .

Maar sudocrem werkt het beste na het gymmen het beste 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 14, 2026

Ik smeer (Zwitsal) soms juist in voor het sporten op plekken waar veel wrijving is bijvoorbeeld in de liezen en bilnaad (maar natuurlijk ook na het sporten) Zwitsal gebruik ik vaker is ook meestal preventief (om uitslag te voorkomen). En Sudocrème pas als ik toch wat irritatie ervaar.

Seashell 😘