Cupmaat


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii!

Ik ben 14 jaar en mijn cupmaat is E 70

Is dit normaal?

(ik vind het nogal vervelend, want deze maat is (bijna) niet verkrijgbaar, omdat de meeste mensen met cupmaat E veel breder zijn als mij, en dus zijn bijna alle BH's te los...)

17 reacties

Heei!

Ik snap dat je hier van baalt. Maar ik ben 13 en zou willen dat ik uberhaupt een bh aan kon! Ik ben nog helemaal plat...Ik krijg waarschijnlijk nooit mooie grote borsten....Das ook niet fijn!

Hopelijk voel je je nu al iets beter!

xx
Hoi!
Ja... Ik snap jou ook wel... Ik heb er niet echt last van ofzo... En het ziet er ook allemaal gewoon goed uit hoor. Maar ik vind het winkelen (als ik BH's moet hebben) daardoor iets minder leuk. Het frustreerd een beetje als de zoveelste winkel ook niet de goede maat heeft!

Liefs!
Hee,

ik zit met het zelfde probleem, ik ben ook 14 jaar en heb cupmaat 75E
ik baal er ook erg van, want ik kan eigenlijk niks doen zonder aandacht van jongenste krijgen...
en bhs kopen is idd erg lastig 😞 maar ik kan je er ook niet mee helpen, want ik kan ook geen leuke en goed passende bh kopen...

xxxx
Kijk ik ben een jongen ik zal wel vertellen wat ik vind.
Wij jongens zijn nauurlijk geficseerd op borsten. Maar dat hoeft ook niet. Maar ik geef er niet zoveel om. Als ze maar een leuk innerlijk heeft en er goed uit ziet, (lighaam enz.) niet zoon dik mens ;) Ik geef er weinig om maar als je een meid hebt met borsten dan is dat mooi meegenomen.
Succes en het komt wel ~Bodhi
Hee,

lief dat je zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken <3

xx
Hee,

lief dat je zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken <3

xx


No problem
'Borsten' komen wel, het light een beetje aan je genen, sommige meiden van bijv 14 hebben al best dikke of groote borsten en andere niet. Dus het is voor iedereen anders, geen zorgen maken voor iedereen die zigh hier aan ergert, maar als je 21 bent en je hebt nog geen borsten (compleet plat), ik weet niet of dat gezond is. Kan ik niks over zeggen :p
Succes ~Bodhi
ik ben 15 en heb een 70A en daar ben ik niet zo blij mee ik had liever een mooie volle C of B willen hebben maar mischien komt dat nog
ik denk dat je het best naar een winkel kan gaan waar ze veel bh's kopen zoals Hunkemöller of een andere grote bekende winkel die vooral bh's enzo verkoopt ik denk dat ze daar eerder een bh zullen hebben die je pas of 

xxx
ik heb net even gekeken op de site van hunkemöller en ze hebben daar 7 bh's van E70 en 17 van E75 maar die zijn wel allemaal ongeveer 20 euro

xxx
ik ben 15 en heb een 70A en daar ben ik niet zo blij mee ik had liever een mooie volle C of B willen hebben maar mischien komt dat nog
ik denk dat je het best naar een winkel kan gaan waar ze veel bh's kopen zoals Hunkemöller of een andere grote bekende winkel die vooral bh's enzo verkoopt ik denk dat ze daar eerder een bh zullen hebben die je pas of 

xxx


Je kunt online ook kijken hoe je je borsten kan vergroten, met van de ehcte push op's bha's en die inleg dingen enz. 
Misshien als je je echt onzeker erover voelt dat probeeren om pushups bha's te kopen en van die foam of bepaalde inleg dingen, zoek maar eens op op youtube darr staat wel veel daarover op
Kan iemand mij ook even uitleg geven, kleine bha maten beginnen toch bij AA en E70 zou dan toch supergroot moeten zijn? 
Dankje ~Bodhi
ja dat klopt aa is klein en e is groot 
xxx
die letters zijn te begrijpen, maar hoe zit dat met die cijfers??
ja dat klopt aa is klein en e is groot 
xxx

Warom zegen ze dan allemaal ik heb cupmaat 75E  dat is dan toch super groot? 
Ik ben 12 en heb al B, gaat hard
voor iedereen die niet weet welke maat ze hebben, hier is een site: www.alternatiefkostuum.nl/wiewatwaar/matentabel.php
hey,

ik ben achttien en ik maar een B cup, ik zou een moord begaan voor grotere borsten 🙂
ik ben 16 en heb cup dubbel D en ik heb ook melk in mijn borsten en dan heb ik cup H.

Zouden er trouwens nog wat meiden/ vrouwen op mijn forum kunnen reageren??
mijn forum heet: grote borsten en melk.


xx britt

Reageer