Cupmaat

  • 29 April 2019
  • 5 reacties
  • 399 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hooii!

Ik ben nu 14 jaar (over iets langer dan 3 maanden 15), en ben echt wel heel klein; 1.47m. Mijn boobies echter, zijn in verhouding best groot, aangezien ik 65F/70E heb. Zijn er meer mensen met zo'n bijzondere verhouding en hoeveel groter worden mijn boobies nog? (aangezien ze voor mijn lengte erg zwaar zijn en K bang ben dat ik er rugpijn van ga krijgen).

(Mijn boobies lijken trouwens niet super groot, als je 't omrekent krijg je namelijk een 80C, en das gemiddeld in Nederland.)

5 reacties

Borsten kunnen tot je 18 jaar groeien
En je zegt dat je klein bent maar ik denk dat je groeispurt nog moet komen
Of je er rugpijn van krijgt dat weet ik niet maar ik denk van niet
Helaas heb ik mijn groeispurt al gehad, k ben al ruim 2 jaar ongesteld en de ggd arts zegt dat ik slechts 1.53 ga worden, als ik geluk heb.
Oei ja dat lijkt s lastig
As je al ruim 2 jaar ongesteld ben zullen je borsten niet meer veel groeien of groter worden
Heey!
Ik zelf heb niet zo'n 'rare' verhouding. (Ik ben 12, 1,60 lang en een grote C/kleine D cup, redelijk groot, maar niet zo 'apart' als jij ;)).
Eén van mijn vriendinnen echter wel. Zij is 13 jaar, 1,46 lang en heeft 70D/E. Nog niet zo'n verhouding als jij, maar het is vergelijkbaar. Zij heeft ook al (niet héél ernstige) rugklachten. Soms doet zet tijdens gym ook niet mee, omdat het met dat wat we dan doen echt in de weg zit. Ze heeft ook altijd moeite met kleding kopen. Dan gaan we samen shoppen, en dan moet ze bij de kinderafdeling leuke, en goed zittende kleding gaan kopen. Maat XS is namelijk te lag voor haar armen, en mouwen oprollen vindt ze heel lelijk.. En een goeie beha voor haar vinden waardoor alles niet al te veel opvalt is ook een hele klus, zegt ze.
Dat wilde ik er gewoon even bijvertellen ;)
Hopelijk heb je wat aan dit antwoord, ookal is het een beetje laat :P
Xx

Reageer