Alle berichten over het Coronavirus deden me in het begin niet echt iets. Natuurljk ben ik op me hoede, maar tis niet dat ik er wakker van lig. Echter vandaag ben ik door een paar mensen dichtbij gebeld die Corona hebben, waaronder me vriendin. Dat was als een shock voor me en nu ben ik echt radeloos. Het leek zo verweg en ineens hebben zo geliefde personen het. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
hey
het corona virus heeft best veel inpact op iedereen.
ik snap dat je je zorgen maakt. maar als je vriendin en die andere mensen voor de rest gezond zijn zal het niet ernstig zijn.
groetjes blue
Heyy, ik snap dat je je zorgen maakt, hoor. Maar voor kinderen is het virus niet gevaarlijk. Ik zou alsnog goed je handen wassen en afstand houden van andere mensen.
Liefs, Naira193
Hi,
Probeer gewoon te blijven beseffen dat Corona een variant van de griep is. De gewone griep maakt veel meer doden per jaar. Ik vind ook dat het erg wordt opgeblazen door de media. Ja, er zijn mensen die besmet zijn en ja, sommige overlijden eraan, maar mensen hebben ook iets wat immuunsysteem heet. Probeer niet teveel zorgen te maken, en steun de mensen in je omgeving die het wel hebben! Veel succes!
Hallo fiedel :)
Geef aub juiste redenaties op dit forum, corona is geen influenzavirus en de griepdoden tellen over 1 jaar terwijl corona een gloednieuw virus is.
-Dr8gon99
Hallo fiedel :)
Geef aub juiste redenaties op dit forum, corona is geen influenzavirus en de griepdoden tellen over 1 jaar terwijl corona een gloednieuw virus is.
-Dr8gon99
Oeps sorry
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.