Skip to main content

compacte balzak of hangzak, hoe is dat bij jullie?

  • 14 July 2024
  • 10 reacties
  • 201 Bekeken

Hey boys

Bij iedereen in de puberteit groeien de ballen en balzak. Ik zit zelf op voetbal en zie behoorlijk verschillen. Sommige hebben het heel compact en anderen hebben echt een hangzak zeg maar. Hoe is dat eigenlijk bij jullie? 

Bij mij zelf hangt het echt laag tussen mijn benen, wat wel is irritant is met fietsen.

Liefs 

@Ikbenanoniem_mei2024  Bij mij zitten ze altijd strak onder m’n piemel bij koud en bij warm weer 


Hoi @Ikbenanoniem_mei2024 

Bij mij zit het ertussenin.

Liefs @NoahLovesYou 


Hoi @Ikbenanoniem_mei2024 ,

 

meestal wel redelijk strak, soms wat losser, maar echt heel erg hangen doet ie niet, alleen zitten mijn ballen soms een beetje los (warm) en soms strak (koud) en soms superstrak (vlak voor heet klaarkomen).

Echt laag hangen ze nooit, dus met fietsen heb ik er niet echt last van. Ze vallen wel op in mijn wielrenoutfit, net als mijn piemel.

Bij mij scheelt het wel iets of het warm of koud is en is het niet zoals bij @Rick123 , maar meer als bij @NoahLovesYou , denk ik.

Ik ben 16, voor als dat belangrijk is voor jouw onderzoek 🙂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


mijn ballen hangen een beetje.


Bij mij hangen ze meestal een beetje, tenzij ik heb afgetrokken. Dan moet mijn sperma/voorvocht even opnieuw produceren en zijn ze dus straks

Groetjes mij @Anoniemxv 


hey @Ikbenanoniem_mei2024 bij mij leiden ze een eigen leven - soms heel erg hangen (warm) soms tussenin (gewoon) soms heel ingetrokken (kou) en bij klaarkomen trekken ze super op (minuutje).  leukste vind ik als ze hangen en als ik dan een losse broek aanheb vind ik het ook wel plezant om met men ballen te spelen, en last bij fietsen heb ik der nooit van eig 


Als het koud is compact maar ander hang heb je ook wel is gehad dat je op je bal bent gaan zitten

 


@Neef 

Ja dat gebeurd wel is 


De mijne zijn groot en hangen echt goed los en laag, zeker als het zo warm is als nu. 

Als ik naakt ben en ik loop rond dan zwaait de heleboel over en weer, is wel leuk ^^ 

Maarja het hangt van de temperatuur af, is normaal 

 

 


@Ikbenanoniem_mei2024 altijd strak 


Reageer