chips

  • 21 June 2018
  • 9 reacties
  • 192 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyhoii,

welke chips smaken vinden jullie lekker?

liefs, moon x

9 reacties

Mijn favoriete chipssmaak is Nacho cheese van doritos
Hi moonlightheart.,

Twin en ik doen 3 dagen over een zak chips, dus we eten ze niet zo veel. Niet omdat we bang zijn dat we dik worden, want dat gaat toch niet gebeuren, daarvoor sporten we teveel.

Tot een paar jaar terug vonden we paprika van Lays de lekkerste, maar nu niet meer. We eten nu het liefste gewone ribbelchips van de Lidl merk. Vorige week hadden we voor het eerst patatje joppie van Lays en die vonden we ook wel lekker, maar kweenie of we die echt vaak gaan eten.

Barbecue en vinager (ofzo) chips vinden we sws niet lekker, cheese & onion soms voor een keertje wel. Ik ken al die andere smaken verder niet.

Welke vind je zelf de lekkerste?
Eten jullie gelijk een hele zak leeg of kun je na een bakje gwn stoppen, zoals wij doen.

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 3
Badge +8
Cool american (Doritos) met dipsaus vindt ik erg lekker, maar ik heb niet echt een voorkeur. Zo vindt ik lays naturel erg lekker of paprika of ham/kaas maar ook bugles en joppie. Alles gaat er eigenlijk wel in, behalve de oven geroosterde varianten en al die nieuwe smaken.
Hi,

Ik vind Bugles Nacho Cheese o.i.d. (weet de naam niet precies) echt geweldig. Zonder dipsaus. Gewoon de chips. Mjummie.

Om dan de vraag van @M&M's ook even te beantwoorden: Nee, een hele zak tegelijk is wel een beetje veel. Als m'n moeder en zus mee-eten, is hij wel in een avondje op.

Gr. Pin
Ik vind deze smaken het lekkerst:
Ham/kaas
Cheese onion

Voor mij maakt het niet echt uit welk merk het is
Hoi,

Ik eet best veel chips.
Ik heb wel soms van die momenten dat ik een gehele zak chips kan eten, maar als ik dat dan heb gedaan voel ik me zeker wel misselijk en heb ik spijt--- dus dat doe ik niet te vaak want ik ken mijn limiet.

Ik eet wel gemakkelijker meer als ik met vrienden ben(je weet wel van die "hele close" vrienden waar je je nergens voor schaamt.)
Dan kan ik makkelijk veel meer eten en mijn limiet minder makkelijk voelen.
~Hebben jullie dat ook? @pin @anoniemgirl1 @daan. @m en ms @kareldegrote @moonlightheart

Als ik met mensen ben waar ik me wat minder gemakkelijk mee voel dan eet ik dus ook een hoop minder chips, gewoon omdat ik me ongemakkelijk voel of omdat ik dan op de 1 of andere manier minder me op mijn gemak voel en dus minder over-eet.

Geen idee of dat herkenbaar is.
Over mijn gewicht ga ik niet teveel zeggen omdat ik mij daar wat onzekerder over voel en ik niet sta te wachten om allemaal commentaar erover te krijgen, maar alles wat 'jullie' hoeven te weten is is dat ik mij (ook) niet zorgen hoef te maken dat ik dik ga worden. (of tot nu toe niet)
Ik kan hier nog wel uren over doorpraten alleen dat kan niet aangezien dit dan langer gaat worden dan 2 van mijn langste topics bij elkaar.

Ik hou van naturel chips, maar ik hou er ook wel van als er wat extra peper of zout op zit.
paprika is wat minder mijn ding maar valt te eten en ik heb nooit echt gehouden van barbecue.
Ik hou wel van Pringles salt & vingegar omdat mijn zus dat vroeger altijd at en daardoor ik er mee in aanraking kwam en daardoor het lekker vond. Anders had ik het hoogst waarschijnlijk niks gevonden.

Ik hou wel van naturel Doritos met guacamole (avocado) dip.

Merk boeit mij meestal niet zo veel,
chips blijft chips maar voor het ene ben ik nou net wat eerder uit bed te krijgen dan voor het ander.

Meningen?
Toevoegingen?
Antwoorden--?

Graag!

Groetjes van Maii;):).
Hoi Maii,

Ik heb meestal dat ik thuis meer eet dan met vrienden. Ik ben altijd bang dat ik zodanig veel chips ga eten, dat de zak straks leeg is (wat toch niet gebeurt). Vervolgens eten anderen de zak leeg en eet ik zo minder chips. Thuis zijn we ook gewoon met minder dus is er percentueel gezien ook meer chips voor mij I guess.

Gr. Pin
Ik eet eigenlijk nooit chips, maar ik vind paprika chips het lekkerst en dan vooral als het in een oven gebakken is.
@Maii,

voor ons hoeft mama geen chips te kopen, maar onze vrienden vinden het wel lekker en dan eten we soms een bakje of een paar losse chipjes. Elke vrijdag kopen we chips voor Newt, want die komt dan altijd bij ons (VoiceKids of TimeToDance kijken of zoiets of gwn hangen) en meestal blijft ie dan ook slapen.

We eten eigenlijk nooit veel chips of zoutjes of we nou thuis zijn of bij iemand anders. Liefst hebben we notenmix met pinda’s, cashewnoten, pistachenootjes, walnoten en rozijnen ofzo. Er zitten nog wel andere dingen in, maar weet niet precies wat. Dat koopt mama dan af en toe voor ons.


@Pin,

Thnx voor je antwoord en bij ons gaat de zak alleen dezelfde avond leeg als anderen dat doen, zoals ons eigen cookiemonster Newt :P

Groetjes,
M&M’s

Reageer