Skip to main content
Vraag

buiten legaal plassen of poepen

• August 28, 2025
  • 6 reacties
  • 390 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik loop vaak hard en ik skate sinds kort ook. Als ik dit in de avond doe wil ik een keer buiten gaan plassen. Dit is alleen illegaal (wat ik snap) maar hoe kan ik het dan doen? Ik wil het graag proberen, want ik lees dat sommige mensen dat leuk/fijn vinden. Ik dacht eraan om een plastic zakje mee te nemen en dan mijn broek en onderbroek uit en het zakje tussen mijn benen houden en gewoon plassen.

dit heeft alleen 2 nadelen. Als er mensen langs lopen en ik misschien net niet helemaal goed verstopt ben ofzo kunnen mensen mijn billen of geslachtsdeel zien (want ik doe mijn broek en onderbroek uit om het zakje daar te houden).

en als 2e kan ik het zakje niet kwijt. Als ik hem in een prullenbak gooi dan voel ik me schuldig voor de gene die de vuilnisbak moet legen. En ik kan het zakje nergens in de bosjes legen want dan had ik het net zo goed gelijk in de bosjes kunnen doen.

zijn er mensen die tips hebben?

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 30, 2025

Gewoon niet doen, zoals je zelf ook al zegt dit is illegaal en als je het dan toch doet overtreed je de wet.

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 31, 2025

Zeker niet doen is strafbaar. 

Dus gewoon uit je hoofd laten.

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 1, 2025

Waarom zou je. Wc's bestaan voor een reden.

Forum|alt.badge.img+1

Ik wil het ook een keer proberen. Ik wil in een zakje gaan plassen of poepen. Heb je tips?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 7, 2025

Is blijkbaar dure zaak als je betrapt wordt: 150 euro of zo.

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Sorry dat ik nu reageer!

Hier toch wat tips voor misschien een ander!

- zorg ervoor dat je het buiten de bebouwde kom doet (er binnen is strafbaar). 

-bereid jezelf goed voor (1. Zorg er voor dat je moet poepen, 2. Neem een schepje mee, 3. Neem wc papier mee)

- graaf en kuiltje van +/- 20 cm diep met een diameter van 30 cm

- ga gehurkt zitten en doe je dingen.

- als je klaar bent maak je het kuiltje weer dicht zodat het composteert

als je moet plassen stop je na stap 1.

Have fun!