Vraag

buik dikker in de avond

  • 14 July 2022
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Ik ben 14 jaar en ik woog het laast 53,8 en ben 168cm lang ik zie er altijd in de ochtend gewoon goed uit

alleen in de avond meestal niet mischien heeft het te maken wat ik eet ik at vandaag gewoon brinta pap

en in de middag 3 boterhammen 2 met pindakaas een salami daarna ben ik gaan wezen zwemmen ik heb toen 2 patatjes klein gedeeld met met vrienden (doe ik eigenlijk bijna nooit) en vanavond macaroni met smac op maar een of andere manier snao ik het well maar hij is gelijk tieves groot me buik ik weet dus niet of dat echt door het eten komt sommige dagen eet ik ook niet zoveel maar ik blijf een buik hebben ik maak me toch zorgen


3 reacties

Badge

reageer plss

 

Is normaal vlgns mij hoor. Heb ik ook.

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb dat ook. In de ochtend heb ik toch wel een redelijke sixpack, maar 's avonds alles behalve. Ik weeg dan ook een stuk meer. Dat kan soms wel 2,5 kilo schelen. 

Dat verschilt bij iedereen. Sommigen hebben het helemaal niet, maar ik heb ook een vriend die in de ochtend redelijke zichtbare buikspieren heeft, maar in de avond is hij redelijk 'dik' (voor zijn doen)

Reageer