Vraag

Buik

  • 4 October 2018
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ben 15 en ben best wel dun. Ik weeg ook niet zoveel. Ik heb een probleem en dat is dat ik een buikje heb, ik wil dit buikje weg maar afvallen lijkt mij dus niet zo'n goed idee. Heeft iemand tips?

Ook eet ik best gezond als ik dat verglijk met andere jongens uit mijn klas. Hoezo hebben zij een platte buik en ik niet.
mvb.

4 reacties

Hardlopen en dergelijke sporten zouden wel kunnen helpen, maar andere oefeningen voor je buikspieren zouden ook effect kunnen hebben.

Wanneer vergelijk je dat eigenlijk?
Als je al redelijk wat hebt gegeten die dag, is het niet vreemd dat je buik wat omvangrijker lijkt.
Hoi!
Wanneer je meer buikspieren hebt, wordt je buikje minder zichtbaar. Je zou daar dus, zoals hierboven gezegd, oefeningen voor kunnen doen.
En voor de rest, je bent mooi zoals je bent. Bijna iedereen heeft wel een buikje, en dat is helemaal niet erg.
Kind hier met hetzelfde👍🏻

Zwaar ondergewicht maar een klein buikie👍🏻
(kan niks aan mijn ondergewicht doen helaas ik eet kapot veel)

Merk je verschil in je buik dus na 't eeten na ontlasting enzo?


Wand ik wel😂😅 en ik denk dat het gewoon echt te maaken heeft met de darmen (als je een meisje bent met het zelfde dan kan ook aan de baarmoeder ligen als ie vol is zegmaar... Ja ik weet 't tmi😅)

Ik zou er niks aan doen wat ik wel merk wat helpt is ene riem (klinkt raar) maar dan zakt je broek niet af en valt 't net wat minder op👍🏻

Een buikje is gezond en je hoeft je er niet om te schaamen hoor het is menselijk👍🏻

Xx
Afvallen lijkt me inderdaad niet slim als je niet zo veel weegt.

Sporten lijkt mij een betere optie om je buik platter te krijgen door spieren te kweken enzo.

Verder kan het inderdaad ook te maken hebben met eten. Als je net hebt gegeten is je buik gewoon voller en het kan ook zeker met je darmen te maken hebben.

Ieder lichaam is anders en sommige mensen hebben nu eenmaal een buikje. Probeer je er niet te veel van aan te trekken. Het is namelijk helemaal geen ramp.

Gr. Pin

Reageer