Hoi ik ben al ongesteld niet op dit moment maar ik heb elke keer bruin spul in me onderbroek en het is geen poep wie weet wat het is of dat ik er iets aan kan doen?
Hey
Ik denk dat het overblijfsel is van je laatste menstruatie,
Maar het kan ook iets anders zijn dat weet ik natuurlijk niet dus misschien is het handig om hier even op te klikken, Maak je niet meteen zorgen als je in dit geval wel zorgen maakt is het natuurlijk niet erg om even naar je huisarts te gaan
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.
We gebruiken 3 soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. De basiscookies zijn nodig om het forum te laten werken, daarom moet je die in ieder geval selecteren om op het forum te kunnen. Meer informatie.