Vraag

bruin spul

  • 19 May 2019
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik keek vandaag in mijn onderbroek en er zat bruin spul, het is zoiso geen poep want daar rook het niet naar het rook een best wel zuur. Ik weet dus niet wat dit is, en ik ben er ook best wel onzeker over, of mensen dit ook gaan ruiken.
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent of wat dit is?


xxx Anoniempjuhhh_x😘

4 reacties

Hey

misschien komt het door het ongesteldheid.

Je hoeft je geen zorgen te maken.

groetjes annoniempo
Hey!

Het zou inderdaad een (eerste?) menstruatie kunnen zijn, of als je al eerder ongesteld bent geweest een restje oud bloed kunnen zijn.
Zou je het er durven over hebben met je mama?

Ik denk niet dat de geur zo sterk is dat anderen het gaan ruiken, ze hebben tenslotte niets te zoeken op die plaats. Je legt best een maandverbad of inlegkruis in je onderbroek voor als het morgen nog eens gebeurt.

Groetjes
Lot
Hey,

Bruin spul is waarschijnlijk oud bloed dus een teken van de menstruatie. Dat ruikt inderdaad niet lekker. Je kan een inlegkruisje in je onderbroek stoppen (of als je veel afscheiding hebt maandverband) en deze verwisselen als het vies wordt. Zo vermijd je dat het gaat stinken.

Zorg dat je het daar gewoon goed schoon houdt en dan is er in principe niet echt iets aan de hand.

Het is misschien fijn om je moeder dit te vertellen. Die kan je ook advies geven en geruststellen :)

Gr. Pin
Hey, dankjullie wel voor jullie fijne advies!

Reageer