Vraag

broekplassen in het openbaar

  • 23 April 2020
  • 7 reacties
  • 845 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heyy,

 

heb een vraag. Mij lijkt het geweldig om in het openbaar in mijn broek te plassen (met enkel sokken). Alleen hoe moet ik dit het beste aanpakken?

 

iemand tips, over de plek hoe kan ik dit het beste kan aanpakken en welke kleding?


7 reacties

Hoi

 

Als dit iets is wat je erg graag wilt, zou ik je aanraden een plek uit te zoeken waar je anderen zo min mogelijk last/opruimwerk bezorgt. Zo zou je bijvoorbeeld kunnen beginnen in het bos. Een openbare plek als de trein zou ik afraden, aangezien je het schoonmaakpersoneel geen extra werk wilt bezorgen. 

 

Neem eventueel reservekledij mee, zodat je op je weg naar huis iets schoons aan kan trekken. Dit voor het geval je een bekende tegen zou komen. Ik vermoed dat je hier liever niet op aangesproken wordt, of is dat misschien wat je net wel zou willen? 

 

Gr. Kenshin

weet niet, aan de eene kant wel en aan de andere kant niet

maar als ik het gaat doen doe ik het wel in een zwarte broek zodat je het niet goed ziet

maar als ik het gaat doen doe ik het wel in een zwarte broek zodat je het niet goed ziet

Donkerblauw kan ook

Ga naar een toilet, naar het bos of naar een plek buiten maar wel beetje beschut. 
 

doe een donkere broek aan (niet zichtbaar)

 

neen een grijs/witte broek mee (reserve)

 

en een zwarte handdoek (drogen)

 

mvg 

 

Aapje

en nog tips hoe ik dit kan verbergen voor mijn ouders?

Je zou je kledij in de wasmachine kunnen doen, eventueel met het excuus dat je er iets van ketchup op gemorst hebt. Ketchupvlekken was je er namelijk best zo snel mogelijk uit, waardoor je ouders waarschijnlijk niet zullen zeggen dat je kledij gewoon in de wasmand kan.  

 

Als je maar moeilijk toegang hebt tot een wasmachine, zou je je kledij met de hand kunnen wassen. Gebruik gerust hetzelfde excuus: dat je een vlek had gemaakt die eruit moest. 

 

Ten slotte zou je je ouders, of eventueel enkel bv. je moeder, kunnen zeggen dat je een ongelukje gehad hebt. Daar zouden ze niet al te lastig over hoeven doen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer