Skip to main content

bril nodig

• November 4, 2025
  • 13 reacties
  • 141 Bekeken

okeee guyss weer een nieuwe topic…

nou ja het kan ook allemaal niet beter worden! ik heb een bril nodig… ik weet alleen niet welke dus hebben jullie misschien nog leuke ideetjes??? ik heb blond/wit haar en felblauwe ogen dus wat past daar goed bij?

xx juul

13 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 5, 2025

Heyy, 

Ben je al bij een opticien geweest?🙂 Daar kunnen ze je wel advies geven, misschien kun je ook foto's maken van meerdere en bijv vrienden om advies vragen?❤️ Of dat ze mee gaan / je ouders ook meedenken🙂 Je hoeft ook niet meteen te kiezen hoor, je kan er ook eerst even over nadenken als je twijfelt ❤️ 

Succes 😊

Groetjes 🙂

• November 5, 2025

Heyy ​@Cantaloupe ja en ik weet nu dat ik ook lenzen kan kiezen dus k denk dat ik dat gewoon doe

groetjesss❤️

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 5, 2025

Hey! Dat klinkt moeilijk! Ik kon zelf ook geen bril kiezen toen ik er een moest! Ik heb een paarse en een blauwe gehad en ik heb blond haar en blauwe ogen dus persoonlijk vind ik daar dus (donker) blauw mooi bij staan!

Maar je kan idd ook lenzen doen, dat ziet niemand! 

Liefs,xxx Yusa 🙂

• November 5, 2025

Hey ​@Yusa  thxx voor je reactie!! Klinkt idd wel mooi donkerblauw! Xx Juull

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 5, 2025

Heyy ​@julia123 ,

Als je ouders dat goed vinden is het misschien handig om als je lenzen neemt ook sowieso een bril te hebben 🙂 Bijv. als je oog irriteerd kan je dan je bril op zetten :)

iig toen ik lenzen ging proberen (voordat ik een bril had) zei de opticien dat het eig altijd verstandig is om beide te nemen.🙃 Donkerblauw is idd leuk! Je kan mss ook kijken naar een wat meer doorzichtige of pastel, of bijv een dunne gouden, zwarte of metaal kleur🙂 

• November 5, 2025

Heyy ​@Cantaloupe  klinkt idd leuk!!

Forum|alt.badge.img+1

ik heb zelf een bril en iets wat nooit in me leven wou. was een bril, maar ben toch gegaan en heb nu ene bril die er prima uitziet. als je voor een bril gaat kiest degene die het beste bij je staat. waarschijnlijk zal je denken dat alles slecht bij je staat maar dat is niet zo.

• November 6, 2025

Heyy ​@anoniempje123456789999 jaaa dat dacht ik idd maar ik heb nu wel een paar die ik mooi vind

liefssss💝💝

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 7, 2025

hii 

misschien is een goude ook wel mooi ik heb ook een goude hoppelijk vind je er een die mooi is🥰 sucsses 

groetjesss vie

• November 7, 2025

Haiii ​@vie  jaaa die heb ik genomen haha 😜 

xxx juulll❤️❤️

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 8, 2025

Veel succes met je nieuwe bril het zal je goed staan.

• November 9, 2025

@NN15000  dankjewellll💋

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 12, 2025

heyy

als ik naar de winkel ga achter een nieuwe bril, helpen de mensen daar spontaan kiezen en geven advies over wat bij mij past volgens hun, ben al elke keer met een mooie bril buitengekomen die goed bij me past, ze zullen je goed kunnen helpen daar.

groetjes x