Skip to main content

brandwond door deo..

• November 1, 2025
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Varkentjes
Forum|alt.badge.img+1

Uhm na ik zag die tiktok trend van deo op je hand van dichtbij spuiten en ik heb beetje dwanggedachtes dus ik dee dat en nu zit er al bijna 2 weken een rode brandwond op me hand met een kleine blaar.. Ik heb er een beetje spijt van maar is het erg.

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 2, 2025

Hey, dat weet ik niet. Klinkt naar. Is toch ook niet zo slim, tiktok dingen zijn toch troep.

Misschien is er wel een zalfje voor?

Liefs xxx Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 2, 2025

Hey! Ach jeetje.  Nou het gaat wel weer over, maar het is hopelijk vooral een pijnlijke les dat op zulke socials heel veel onzin wordt verteld en getoond. Doe dit maar nooit weer want het heeft geen enkel nut. Ik heb wel medelijden hoor en je lichaam is niet geschikt om dit soort dingen mee te doen. Wie bedenkt dat. Hoe komen mensen ook op zulke dingen om te promoten 🤔 ik ben eig heel blij dat ik een socials verbod heb want ik hoor soms dingen.…

Houd de wond maar goed schoon en koel, er mag een pleister op (elke dag een nieuwe) en als het korstje weg gaat kun je er vaseline of uierzalf op doen. Niet te dik. 

En alsjeblieft nooit meer naar socials luisteren als het om je lichaam en gezondheid etc gaat! 😘

Liefs, Tover xxx

Varkentjes
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 2, 2025

​Bedankt @Tover01 en ​@Yusa voor jullie antwoorden! Het was inderdaad niet zo slim.

ik zou het ook noooit doen als ik geen dwanggedachtes had. En ik zal proberen niet meer naar tiktok of andere socials te luisteren. Dankjulliewelll❤️

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 2, 2025

@Varkentjes  mooi, fijn zo. Trouwens het was absoluut niet als verwijt naar jou bedoeld wat ik zei hoor! 😊😚 Het was echt een algemene opmerking. Liefs van Tover xxxx