Vraag

brandwond

  • 12 April 2020
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo people die dit lezen,

 

ik heb laatsten een brandwond opgelopen (weet alleen niet meer hoe).

ik heb wel ff op internet gezocht en daar stond dat het een tweedegraads brandwond is (ik heb geen idee of het nou een oppervlakkige- of diepe tweedegraads brandwond is), maar gezien dat we nu een virus hebben kan ik sws niet naar de huisarts, en de het zelf behandelen was een beetje vaag vind ik, iemand die me kan helpen want ik heb geen idee wat ik nu moet doen


p.s. ik hoop dat dit bij het goede ow staat

m.v.g. Blue


4 reacties

Hey,

 

Ook in deze tijd met Corona kun je altijd naar de huisarts. Gewoon even bellen. Ik had laatst ook iets wat belangrijk was, toen heb ik even gebeld en ik mocht langskomen! Het is helemaal geen probleem en je bent niet minder belangrijk in deze tijd dan in normale tijden. Als het ontstoken raakt ben je namelijk verder van huis. Dus gewoon even bellen!

 

Ik bedenk me nu pas dat het natuurlijk pasen is. Mocht je erg veel last hebben en niet op je huisarts kunnen wachten, kun je altijd de huisartsenpost bellen.

 

Groetjes, 

 

Jack

Ja dankje, ik dacht dat de huisarts zich niet teveel bezig zou houden met kleine dingen, en ik had ook nog niet bedacht dat het pasen is😂

De huisarts houdt zich juist bezig met dit soort "kleine dingen” .
Natuurlijk moet je niet met een papiersneetje aan komen zetten, maar een flinke brandwond lijkt mij wel voldoende.
Zoals Jack al aangaf kun je altijd nog eerst de huisarts bellen om te kijken of je langs kunt komen.
Met een dergelijke verwonding is het beter om geen risico te lopen op een ontsteking.

Reputatie 1
Badge

Hoe kan je niet meer weten hoe je een brandwond opliep als ik vragen mag

Reageer