Borsten (Meiden)

  • 1 December 2016
  • 7 reacties
  • 749 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik had even een vraagje over mijn borsten.
Ze groeien nu al een aantal jaartjes maar merk en zie dat ze behoorlijk verschillen qua groten.
Ze zijn dus niet gelijk.. Hebben meer meiden dit?
Trekt het nog bij? of blijft het zo?

7 reacties

Ik heb geen idee hoe het zit qua dat verschil in grote , maar het is erg gewoon dat de borsten niet gelijk in grootte zijn.
En voor zover ik weet blijft dat zo.
Ik doe meestal een trui aan ofzo maar je kan ook een shirt die losjes zit maar niet te losjes en geen strak shirt! Met daar overheen een vestje die je open kan laten ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen
Gr. Anoniem964
Mijn borsten verschillen nu ook een bijna een cupmaat. Sowieso zijn je borsten altijd ongelijk, bij de een wat meer dan bij de ander
Borsten zijn idd altijd ongelijk.
Als je nog in de puberteit zit, heb je een hele grote kans dat het nog bijtrekt! Het schijnt heel normaal te zijn dat je borsten in de puberteit erg ongelijk zijn.
En anders kun je altijd later nog een borstvergroting/verkleining doen. (Niet dat dit bemoedigend klinkt, maar ik wou meer laten weten dat het mogelijk is.)

Gr. Pin
Super bedankt voor jullie reacties.. Zit nog volop in de puberteit dus moet nog maar even afwachten denk ik dan.
Dat is normaal, dat trekt op een gegeven moment wel bij dat heeft vaak elke meisje in de puberteit. maak je niet druk daar over. liefss xx
Het is normaal dat je borsten verschillen is bij mij ook. Meestal is de kant waarmee je schrijft (links/rechts) groter
xx

Reageer