Skip to main content
Hi, ik ben een meisje(14)

ik voel me echt altijd oncomfortabel doordat ik een soort bobbel op mijn neus heb als je het van de zijkant bekijkt, het probleem is niet dat andere het lelijk vinden , ik weet wel zeker dat ze dat vinden . Maar ik vind het zelf gewoon heel erg lelijk ik durf nooit opzij te kijken omdat ik me dan gewoon heel ongemakkelijk voel. Ik overweeg zelfs om later misschien zelfs een correctie te doen, maar mijn vraag is wat jullie vinden van een knobbelneus. Ik vind het bijmezef gewoon heel erg lelijk en hèt verpest gewoon mijn gezicht , ik zou graag een keer willen weten hoe het voelt als je gewoon om kan draaien zonder dat me neus zo opvalt. 😕
Hey,

Wat vervelend dat je je er zo naar bij voelt... In mijn ogen maakt het helemaal niet uit wat voor een neus iemand heeft! Iedereen heeft een neus gekregen om te ruiken en dat er bij jou nou net een knobbel opzit en bij een andere een deuk zou mij echt niet interesseren 😉 Ik hecht zelf niet heel veel waarde aan het uiterlijk van een persoon, maar meer aan het hart en het innerlijk. Dat vind ik vele male belangrijker!

Ik kan het me wel voorstellen dat je er zelf last van hebt, want jij bent degene die er tegenaan kijkt. Zat deze knobbel er al vanaf je geboorte? of is hij later ontstaan? Als hij later is ontstaan kan er ook nog iets anders achter zitten, niet om je bang te maken 🙂

Je kunt het ook nog met je ouders bespreken, misschien hebben zij nog tips :)

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs,

Learning
Hoi

Je bent niet tevreden met de knobbel op je neus. Wat vervelend dat je hier zo mee zit. Ik wil waar je mee zit niet minimaliseren, maar vaak kijk je veel kritischer naar jezelf, dan dat anderen naar je kijken. Er zit misschien wel een knobbel op je neus, maar wie weet past jouw neus perfect bij je ogen, of bij je mond.

Je zou over deze onzekerheid met iemand kunnen praten. Vaak lucht het op als je met iemand praat. Alleen met deze onzekerheid blijven zitten is vast niet fijn. Ik hoop dat iemand in je omgeving je bewust kan maken van je mooie kanten, want die heb je zeker.

Groetjes

Kenshin

Reageer