Blowen en snuiven

  • 6 April 2018
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik zit sins gister aan de pil om ja nie zwanger te worden. Maar ik ga volgende week met vrienden stappen om helemaal los te gaan met alcohol en blowen en snuiven mmmm lekker (Heb ik al vaker gedaan) maar ik zit dus aan de pil maar kan ik dan wel gewoon helemaal los gaan zonder dat ik er las ga krijg of niet want ik wil natuurlijk ook los gaan met drugs en drank maar ook met jongens naar bed gaan zonder dat ik zwanger wordt. Hoe moet in da doen dan???

Groetjes meisje van 14

4 reacties

"zonder dat ik er las ga krijg"
Je neemt practisch gif in ( niet per se overdreven als je er even over nadenkt, je lichaam kan er namelijk niet echt tegen) , dus ik denk niet echt dat de pil uit zal maken.

Daarnaast is het lastig om de mogelijke bijwerkingen te testen, omdat bedrijven niet zo snel een testpaneel vinden die ze een lijntje kunnen laten snuiven waarna ze een fles drank achterover moeten slaan. En dat terwijl ze de pil slikken.


Je voorkomt de meeste problemen door doordachte beslissingen te nemen.
Dat gaat wel een stukje lastiger als je onder invloed bent.
Ja maar kan het wel kwaad en drugs gebruiken en drank maar ook de pil slikken ?? Niet dat ik Dana ene andere ziekte krijg?.
Hi Kimberley14,

als je toch met iedereen seks wilt dan is het gebruik van een condoom of een heleboel condooms wel aan te raden.

Het helpt behalve tegen zwangerschap ook tegen SOA's.

Misschien ook wel handig, want je kunt je straks denk ik misschien ook niet meer herinneren met wie je dan allemaal seks hebt gehad. Tenminste als ik goed begrepen heb, wat je van plan bent.

Anders alvast mijn excuses, maar ik blijf wel bij het advies om een condoom te gebruiken.

Het beste wat je volgens mij kunt doen is alles wat niet echt goed voor je lichaam is in die condoom stoppen, dus behalve sperma ook alcohol en drugs. Het is maar een goed bedoeld advies.

Je kunt het altijd nog aan je moeder vragen hoe zij erover denkt.

Ik wens je verder toch een leuk weekend.

Groetjes,
M&M's
"Niet dat ik Dana ene andere ziekte krijg?."

De pil zal daar niet voor zorgen
De andere stoffen zijn daar wel tot in staat.

Reageer