Skip to main content
Heyy,

Ik ben een meisje van 13 jaar, ik blow meestal een paar keer per week en heel soms wordt ik een beetje dronken. Ik heb niet het idee dat ik dit te vaak doe ofzo en ik word er gewoon echt blij van, dus ik heb geen zin om te minderen of om helemaal te stoppen.

Maar mn vrienden en mn zus maken zich kennelijk een beetje zorgen om me omdat ze vinden dat ik ‘te vaak’ blow, terwijl dat echt best wel mee valt.

Maar mijn vraag is, hoe vaak per week vinden jullie het ‘normaal’ voor een 13-jarige om te blowen? En wanneer is het te veel?

Xx
Dronken worden?

Niet blowen lijkt mij voldoende voor een dertienjarige.

Er zot niet voor niets een minimumleeftijd op dergelijke artikelen.

Het brengt namelijk talloze gezondheidsrisico's met zich mee.
Waarschijnlijk ben je gewoon 'verslaaft' Je hebt het ook helemaal niet nodig om blij van te worden tenzij je verslaaft bent dus, Ik zou er over praten met iemand waar je goed mee overweg kan want het kost geld of waar je het ook vandaan haalt en het kost je gezondheid ik zou ermee stoppen 13 jaar is ook wel echt extreem jong...
Hoe vaak per week het normaal is voor een 13 jarige om te blowen? 0x per week...

Ik denk dat het belangrijk is dat je van de drank en drugs af probeert te blijven. Deze artikelen zijn niet goed voor je. Zo te horen zijn er mensen die zich zorgen om je maken, waar je hulp aan kan vragen.

Reageer