Skip to main content

Blote eikel normaal?

• May 26, 2025
  • 9 reacties
  • 306 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb altijd een blote eikel gehad. Mijn moeder had dat gedaan toen ik nog heel klein was vertelde ze. Mijn vriendjes zeiden dat dat niet normaal is, en nu  heb ik een vriendinnetje. En die zegt dat ook, zij is wat ouder en heeft wat meer ervaring zegt zij. En zij zegt dus dat ze nog maar alleen piemels die bedekt zijn, dus met tutje bij jongens heeft gezien…. Wat moet ik nu geloven

9 reacties

• May 28, 2025

Hallo,
Ik ben zelf een meisje en ik heb geen ervaring van piemels en zo. 
Maar ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je een blote eikel hebt of niet. En als je vrienden of je vriendin daar wat van vindt zou ik me daar niet al te druk over maken, jij kan er niks aan doen en zij ook niet. Het is jouw lichaam en als jij het goed vindt zo moet je je maar niet al te veel laten sturen.

Groetjes

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 28, 2025

@peter15  bedoel je nu dat je moeder je besneden heeft toen je nog heel klein was?

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ik denk dat je besneden bent, dat is niet erg hoor. Het heeft zo z'n voordelen en nadelen. 

Het is lijkt mij niet raar, maar misschien alleen omdat de meerderheid niet besneden is...? 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 28, 2025

Nou niet besneden ,maar toen ik heel klein was . Heeft zij het velletje zo ver over mijn eikel getrokken dat het riempje of toompje kapot is gegaan. Toen ik haar vroeg waarom, zei ze .. Dan kan je beter een meisje bevredigen je houd het langer vol. Maar ik heb het nog nooit geprobeerd. Had een vriendin, maar toen die mijn blote eikel zag wilde ze niet meer

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 28, 2025

Dat was heel dom van je moeder.  Je gaat toch niet op die manier aan de piemel van je zoontje trekken, tot er dingen scheuren.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 29, 2025

ach ja het is zo

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 31, 2025

Oh ok... maar als je toompje kapot is dan heb je toch nog gewoon een voorhuid? De meesten meiden vinden een blote eikel hygiënischer volgens mij en dat ze afhaakte bij het zien van je blote eikel is ook raar, want als ze een onbesneden pik trekt of pijpt dan zie je ook een blote eikel..

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 31, 2025

Ja zo denk ik ook, maar die vriendin 2 jaar ouder zei dat ze het nog nooit gezien had. Raar wand volgens haar had ze al met veel jongens geneukt.

Tekst is aangepast door Kindertelefoon in verband met forumregel 2 (ga respectvol met elkaar om).

Forum|alt.badge.img

Ik ben besneden, ik weet niet precies hoe het werkt als je een voorhuid hebt.