Beantwoord

bloedprikken

  • 13 February 2020
  • 12 reacties
  • 1628 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Gister toen ik nog ff naar boven ging om mn ouders doei te zeggen voor dat k naar bed ging, zei mn moeder dat ze zag dat ik duidelijk goed ik mn vel zit. Ik kan kennelijk dus goed acteren.

Toen schoot me ineens te binnen dat ik maandag een afspraak bij de dokter heb voor bloedprikken, ik heb allemaal littekens op mn arm van T snijden. 

Ik moet nog ff bedenken hoe ik dit ga oplossen, help…

Xx

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 February 2020, 19:40

Bekijk origineel

12 reacties

Heyy

je kunt als je dit hebt (als de wondjes toe zijn) er bruinsel opsmeren. Zo zullen de littekens minder opvallen. 

Hoop dat je er iets aan hebt!

Groetjes

 

Heyo,

Je zou ook een rolletje verband kunnen kopen. Bij de etos koopte ik laatst een rolletje van 1m voor €3,48. Je kan dus verband om doen. Het valt natuurlijk wel op, maar meer dan dat is het ook niet.

 

See ya!

Spookyzx. 

Hey,

Er zitten nu nog wel korstjes op de wondjes, ik hoop dat die maandag weg zijn, kan ik er wel wat Bruinsel op smeren ja.

 mn moeder gaat mee dus verband wordt hem niet denk ik. 

Dankje voor de reacties!

Xx

Heyy,

verband is misschien wel een goede oplossing, dat doe ik ook wel eens om mijn wonden te verbergen. Omdat je het nu al weet kan je bijv morgen als je terug komt van school tegen je moeder zeggen dat je net van de fiets bent gevallen en dat je last hebt van je arm. Ik weet niet of je moeder heel achterdochtig is maar bij mij werkt het eig wel. (Je moet het trouwens niet te vaak doen want dan gaat het opvallen en ook niet veel achter elkaar in een korte tijd). Als je moeder het aanstellerij vindt ofzo dan zou ik gewoon zeggen dat je echt last hebt en dat je graag wil weten of het werkt. En anders zeg je dat je het ‘stoer’ vindt om te dragen. Ik zal trouwens sws gewoon een trui aandoen zodat je alleen je mouw hoeft op te stropen en daarna weer naar beneden kan doen zodat het niet enorm veel opvalt en je moeder er ook niks van gaat zeggen.

hopelijk heb je hier wat aan.

xx me

Hoi, 

eergisteren werd er geprikt. Alles ging goed, behalve dat is bijna flauwviel maar dat is niet het ergste. De mevrouw die me hielp was heel chagrijnig, dat werd niet minder toen ik vroeg of ze in mn rechter arm wou prikken xD. 

Xx

Hallo Anoniempje3 :)

Dus de littekens vielen niet op? :)

-Dr8gon99

ik heb mn mouw niet omhoog gehad dus niet echt nee :)

Reputatie 3
Badge +4

Fijn dat het uiteindelijk toch goed ging 🙂 mijn ouders denken ook steeds dat ik heel blij ben dus dat acteren zit ook wel goed bij mij 😅 laatst toen zag me vader wat op me arm (ik had daar wat geschreven met me mes) en toen dacht hij dus oprecht dat ik daar wat had geschreven met een pen ofz 🤦‍♀️ Dus hij helemaal nieuwsgierig mijn moeder appen omdat ik niks wouw zeggen, en nou denken ze daar ik verliefd ben en diegene z’n naam op m’n arm had geschreven 🤦‍♀️😂 tip als je ouders iets zien gwn zeggen dat er wat geschreven staat want het werkt 

Badge

je kan er conceeler ofzo iets opdoen om het te verbergen

 

Reputatie 1
Badge

tip praat erover dat lucht op!

Kijk ik ben nooit depressief geweest maar ik zou zeggen praat gewoon met je ouders dat gaat zo erg helpen geloof me. En misschien gaat dit gaar klinken maar als je het niet voor jezelf wil doen doe het dan voor anderen please het helpt echt.

blijf sterk! Sterk

Badge

Hai lieverd 

ik heb het zelfde maar ik heb er leren mee om te gaan ik snap dat je niet wil dat je ouders het weten dus hier een paar tips

wat ik altijd deed was 

-make-up als je een correctie concealer hebt met je kleur groen kan je die als eerst doen en dat je normale concealer of foundation 

als je een jongen bent snap ik dat je dat niet in huis hebt miss je moeder maar wat je ook kan doen is er over heen tekenen en dan zeggen dat je je verveelde dus op je arm ging tekenen of je kan zelftan erop doen maar dan alleen op de littekens zodat t dezelfde kleur word als je huid dit werkt alleen als de littekens wil zijn 

ik hoop dat dit helpt!

btw ook kan je bio oil kopen bij de Kruidvat als je dat 2 weken gebruikt zijn je littekens zo goed als weg!

Reageer