Vraag

Bloedneus?

  • 27 November 2018
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ehmmm. Normaal maak ik van dit soort dingen niet zo'n probleem... Maar ik was laatst op school gewoon in de klas en ik was extreem moe, ik viel constant écht in slaap en ik had gewoon goed geslapen en ontbeten. Toen ik door mijn docent wakker werd geschud had ik ineens een bloedneus, die blijkbaar al was begonnen toen ik aan het slapen was. Ik ben uiteraard naar de wc's gelopen om het te stoppen maar al bijna voor dat ik daar was viel ik flauw. Niemand heeft dit blijkbaar gemerkt en het was echt al heel snel over. Maar het zit me wel dwars, ik ben nou al vaker op willekeurige momenten flauw gevallen en ik weet niet echt wat ik moet doen. Het zal vast niks zijn enzo, maar toch voor de zekerheid wou ik weten wat jullie hierover denken ;)

Alvast thnx.

2 reacties

Hoi,

Op zich is alleen een random bloedneus krijgen niet erg zorgelijk. Dat gebeurt iedereen wel eens, ook bijvoorbeeld tijdens het slapen. Ik heb twee vrienden die dat regelmatig hebben en dat is verder niet ernstig bij hen. Zelf heb ik echt nooit bloedneuzen, alleen een keer toen ik vol een bal in m'n gezicht kreeg. Toch kreeg ik laatst ook random een bloedneus (dus toen ging ik googelen en vragen en daarom weet ik dit).

Anyway, in combinatie met alle andere dingen die je noemt, vind ik het toch niet zo gezond klinken. Allereerst is overdags plots echt in slaap vallen niet heel gezond. Kijk, als je een keer een nacht door hebt gehaald ofzo, dan kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar je had goed geslapen en goed ontbeten.

Vervolgens dan nog die bloedneus en soort van / bijna / helemaal flauwvallen... Dat klinkt allemaal niet lekker.

En dan nog steeds, als het 1x gebeurt kan je zeggen, oké, je had je dag even niet. Deze dingen kunnen echt door van alles komen. Dan zeg je dat je dit al vaker hebt gehad...

Ik wil je niet bang maken en ik ga al helemaal niet speculeren over wat het kan zijn. Dat zou ik jou ook niet aanraden. Laat Google voor wat het is en maak een afspraak bij je huisarts. Nogmaals, het kan echt niks zijn, maar omdat deze klachten bij jou blijven terugkomen, raad ik je aan om het te laten controleren door iemand die er verstand van heeft.

Gr. Pin
Hey,

ik heb ook een tijdje random bloedneuzen gehad. Als het erger wordt kan je naar de huisarts gaan, die heeft er een medicijn tegen en als het goed is zou het dan snel moeten stoppen. Zo niet kunnen ze de bloedvaatjes in je neus dichtbranden.

De rest klinkt niet zo gezond. Eet je wel genoeg of goed? Als je niet goed eet kan dat flauwvallen veroorzaken volgens mij. Ik heb hier zelf niet zoveel verstand van.


Met vriendelijk groet.

Reageer