Beantwoord

Bloeding na menstruatie?! Wat kan dit zijn?

  • 7 May 2019
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Badge
Hoi,
ik ben een meisje van 13 en ik ben net ongesteld geweest.
vrijdag 26 april werd ik ongesteld(niet voor de eerste x) mijn ongesteldheid duurt altijd 7 dagen. Vrijdag dacht ik dat het weg was maar 3 dagen daarna zat er ineens een klein beetje bloed in Mn onderbroek (daarvoor had ik drooggeneukt met mijn vriendje ik ging daarna naar de wc en toen zag ik het) gisteravond dacht ik dat het weg was maar nu ben ik weer naar de wc gegaan en er is weer een klein beetje bloed gekomen. Ik weet niet waarom maar iets zegt dat ik zwanger ben maar eigenlijk kan dat helemaal niet want ik heb alleen drooggeneukt ik in mijn onderbroek en hij met een spijkerbroek en een onderbroek dus het kan niet erdoorheen gekomen zijn (zijn sperma) toch ben ik bang
Weten jullie wat dit kan zijn?

xx anoniempje
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 May 2019, 17:22

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi

De kans dat je zwanger bent, lijkt me vrij klein. De kleding die jullie aanhadden heeft dat hoogstwaarschijnlijk voorkomen.

Het kan gebeuren dat je doorheen je cyclus licht bloedt. Zo'n bloeding kan onschuldig zijn, zeker als je nog niet lang menstrueert. Je lichaam heeft tijd nodig om aan het proces van de cyclus te wennen.

Als je je zorgen maakt, is het goed om langs te gaan bij de huisarts. Heb je naast het bloedverlies last van klachten?

Groetjes
Kenshin
Badge
onnodige quote verwijderd

Hoihoi
bedankt voor je reactie!!

of ik klachten heb..
Ik heb last van misselijkheid vermoeidheid en hoofdpijn en dus van dat klein beetje bloedverlies zelf denk ik dat het door stress komt maar k ben toch bezorgt

xx anoniempje
Als de klachten blijven aanhouden, is het verstandig om langs te gaan bij de huisarts. Ook als er niets ernstigs aan de hand blijkt te zijn, kan het nuttig zijn om na te gaan hoe je deze klachten kan verlichten 🙂

Gr. Kenshin

Reageer