Hey ik heb een probleempje
Ik zal me even voorstellen ik ben een doodsnormale jongen van 15 jaar die gewoon ze best doet voor school nu we in thuis quarantaine zitten
Ik heb een hele liefie vriendin waarmee ik het altijd gezzelig heb. Alleen soms dan hebben we met zijn 2en een geile bui en dan gaan we via snapchat ons filmen en geile dingen doen.
Dat was dus vanavond weer het geval en toen vroeg mijn vriendin of ik een potlood in mijn kont wauw doen. Ik heb dit dus nog nooit gedaan en wil het wel proberen. Zei doet het voor en ik doe haar na. Ze vraagt mij om hem diep erin te duwen, dus dat doe ik. Toen ik klaar was zat er een klein beetje bloed aan me potlood. Ik dacht dat valt wel mee en ging gewoon veder net me leven
Todat ik net naar de wc ging 1 of 2 uurtjes later en er heel veel bloed tussen me poep zat de hele wc was gewoon rood. Ik ben heel erg bang nu dat ik iets verkeerds heb geraakt want ik heb nu ook best pijn bij me darmen
Ik ga dit sowieso niet nog een keer doen want dat lijkt me niet verstandig en ik vond er eigenlijk ook niet zo veel aan
Dus mijn vraag is kan het kwaad en moet ik naar de dokter ofzo of geneest dit weer en is er niks aan de hand
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Xxx een jongen in paniek