Skip to main content

Bilspleet door low rise jeans

• December 24, 2025
  • 6 reacties
  • 214 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een meisje van 16 en hou erg van de jaren 2000 fashion dus draag daarom vaak low rise jeans. Alleen is hierdoor mijn bilspleet vaak te zien als ik moet bukken of zitten. Ik schaam me hier soms wel voor als ik in het openbaar ben.  Dus ik vroeg me eigenlijk af of ik me hiervoor moet schamen? Vinden jullie het raar als je iemands bilspleet ziet in het openbaar? Ik wil namelijk mijn stijl eigenlijk niet aanpassen en deze broeken gewoon blijven dragen.

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 24, 2025

Bij een meisje vind ik het leuk om te zien.  Bij een volwassen man toch iets minder.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 24, 2025

Hey,  als jij je er zelf goed in voelt gewoon blijven dragen 👍  

Liefs, Tover xxx

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • December 25, 2025

Hoi,

Als jij het mooi vind om te dragen, en je er goed in voelt, blijf het dan vooral dragen.

Groetjes, Monkeyboy08

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 26, 2025

Dat is dus juist een beetje het probleem. Ik voel me inderdaad fijn bij deze fashion, alleen minder fijn doordat mijn bilspleet daardoor vaak zichtbaar is. Zoals bij familie bijvoorbeeld of op school, dan vraag ik me af of ze het raar vinden en daardoor voel ik me soms ongemakkelijk

Forum|alt.badge.img

He Cloëee ik heb precies hetzelfde gehad ik dacht ook bij low rise jeans ik merkte dat oudere mannen naar me gingen kijken enzo terwijl ik bukte maar ik doe gewoon de rand van mijn slipje nu boven mijn broek zodat het of helemaal niet meer zichtbaar is of nog een klein beetje Liefs Mila xx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 27, 2025

He Cloëee ik heb precies hetzelfde gehad ik dacht ook bij low rise jeans ik merkte dat oudere mannen naar me gingen kijken enzo terwijl ik bukte maar ik doe gewoon de rand van mijn slipje nu boven mijn broek zodat het of helemaal niet meer zichtbaar is of nog een klein beetje Liefs Mila xx

Hey Mila bedankt voor je tip! Alleen draag ik meestal geen ondergoed, omdat ik dat lekkerder vind zitten. Dus ik kan dit eigenlijk niet doen of ik moet toch ondergoed gaan dragen. Of maar accepteren dat ik soms aangekeken wordt 😅