Vraag

Billen verschonen

  • 14 May 2020
  • 9 reacties
  • 1113 Bekeken

Badge +1

Hoi ik ben Ryan en ben 12 jaar en er is iets gebeurt gister bij het centrum nou ik ging naar de wc en er was een meisje 7 jaar en die roept steeds haar moeder en ik dacht ik kijk wel even aleen was best laat het was 21.00 en ik zij wat zij hier nog doet en ze zij dat de moeder is weggelopen en dat die haar moeder kwijt is geraakt de moeder vergat haar zij zij ik weer niet of dat klopt aleen zij zij dat ze haar billen niet kon afvegen en vroeg of ik dat kon doen ik dacht eerst dat is dan geen 1.50 meter afstand en toen zag ik bij de wc latex handschoenen en mondkapje dus dee die op en ging haar billen afvegen en zij zij dat ik ook haar vagina moest afvegen en daarvan heeft ze verteld waar ze woonde en toen daarna heb ik haar naar huis gebracht is dat goed dat ik dit heb gedaan?


9 reacties

Hoi

 

Het lijkt erop dat je dit meisje met de beste bedoelingen hebt bijgestaan. Ondanks de anderhalve meter-regel heb je haar geholpen op de wc, waar je handschoenen en een mondmasker vond. Daarna heb je haar naar huis gebracht. 

 

Hoe reageerden de ouder(s) van dit meisje, toen je met haar aan de deur stond? Waren ze dankbaar? Ik kan me namelijk voorstellen dat die ouders eronderdoor gingen van de stress, met hun vermiste jonge dochter. Ze mogen van geluk spreken dat een behulpzaam iemand als jij haar aangetroffen heeft. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Ja de ouder vonden het fijn dat ik heb geholpen aleen er is nu wat aan de hand en weet nu niet wat ik moet doen hiermee En ik zit nu met haar en zij vraagt dus nu steeds of ik nog een keer met een latex handschoenen aan haar vagina wil zitten aleen weet niet of ik dat kan doen en of dat mag en raar is?

 

 

Het zou inderdaad eerder vreemd en ongezond zijn om haar onnodig aan te raken op plekken als haar vagina. Zie je dit meisje nog, nadat je haar thuis hebt gebracht? 
 

Gr. Kenshin

Badge +1

Ja eigenlijk wel aleen ze vraagt nu steeds of ik opnieuw aan haar vagina wil zitten 1 keer en weert dus steeds niet of dat voor 1 keer erg is? 

Het zou erg ongepast zijn om zonder goede reden aan de vagina van dit jonge meisje te komen. Jonge kinderen begrijpen namelijk nog niet goed wat seksualiteit inhoudt, en hoewel ze nieuwsgierig kunnen zijn, is het ongehoord om op hun leeftijd te experimenteren met een oudere tiener. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Het zou erg ongepast zijn om zonder goede reden aan de vagina van dit jonge meisje te komen. Jonge kinderen begrijpen namelijk nog niet goed wat seksualiteit inhoudt, en hoewel ze nieuwsgierig kunnen zijn, is het ongehoord om op hun leeftijd te experimenteren met een oudere tiener. 

 

Gr. Kenshin

Kan ik het haar laten zien hoe het moet hoe je moet vingeren een vidoe daarvan or bij haar of hoe kam ik het best laten zien hoe je moet doen? 

Gezien de jonge leeftijd van dit meisje zou het erg verkeerd zijn om haar seksualiteit samen te ontdekken. Haar het een en ander over intimiteit vertellen kan, maar voordoen hoe vingeren werkt zou erg ongepast zijn. 

 

Eigenlijk lijkt het me niet zo verstandig om dit meisje nog te zien. Ze was nog maar zeven? Jij bent rond de veertien jaar? Da’s een groot leeftijdsverschil. Een eenvoudige vriendschap tussen jullie had gekund, maar wanneer seksualiteit aan de pas komt, hoor je voorzichtig te zijn. 

 

Dit meisje zal er vast vroeg of laat achterkomen hoe vingeren werkt. Daar heeft ze jouw hulp niet bij nodig. Desnoods kan ze nog steeds bij haar ouders terecht, die voor een groot deel instaan voor haar ontwikkeling en opvoeding. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

Gezien de jonge leeftijd van dit meisje zou het erg verkeerd zijn om haar seksualiteit samen te ontdekken. Haar het een en ander over intimiteit vertellen kan, maar voordoen hoe vingeren werkt zou erg ongepast zijn. 

 

Eigenlijk lijkt het me niet zo verstandig om dit meisje nog te zien. Ze was nog maar zeven? Jij bent rond de veertien jaar? Da’s een groot leeftijdsverschil. Een eenvoudige vriendschap tussen jullie had gekund, maar wanneer seksualiteit aan de pas komt, hoor je voorzichtig te zijn. 

 

Dit meisje zal er vast vroeg of laat achterkomen hoe vingeren werkt. Daar heeft ze jouw hulp niet bij nodig. Desnoods kan ze nog steeds bij haar ouders terecht, die voor een groot deel instaan voor haar ontwikkeling en opvoeding. 

 

Gr. Kenshin

Weet je hoe ik het dan kan laten zien op een veilige manier met een voorwerp dat ik die voorwerp vingert 

Je hoeft haar helemaal niets te laten zien. Zeg haar maar dat ze dit op haar eigen tempo, op haar eigen manier mag ontdekken. Verwijs haar eventueel door naar websites als Sense.

 

Gr. Kenshin

Reageer