Skip to main content
Vraag

biljartbal in kont

• November 10, 2025
  • 14 reacties
  • 635 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo

Ik ben 12 en heb eergisterren eern biljardbal in miin kondt geddrukdt

ik vont het eersdt heelo erg lecker maar toen vloepte hij door in miin kondt

hij komdt er niedt uit ook als ik propbeer te poepben.

ik heb nu buikpiin en ik voel dde bal sitden in miin poepbgaat

helb helb helb mij

sorrie ik hep disleksie

14 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 10, 2025

Ten eerste: het is niet erg dat je dyslexie hebt, ik kan het nog wel een beetje lezen.

Ten tweede: je moet daar echt onmiddellijk mee naar de dokter!! Dat is misschien genant (eigenlijk wel zeker weten) Maar die kan er niet in blijven. Maakt niet uit of je nu op school zit of wat dan ook. Ga naar een dokter.

Sterkte

xxx Yusa 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 10, 2025

Hoi ​@dorstigedruif123 
Niet handig hé, nu zal je toch naar de dokter mogen.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 10, 2025

Jaja, zal wel. Een biljartbal past niet eens. En dyslexie hebben betekent niet dat je letterlijk elk woord verkeerd schrijft. Erg respectloos.  Ik snap niet dat dit soort berichten worden gepost.

• November 10, 2025

Ik snap ook niet dat dit soort bericht gepost wordt - en doorgelaten door de moderator 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 10, 2025

@ja_ppie ik vond het ook al een twijfel gevalletje. Maar ik wilde toch even reageren want er is ook een kleine kans dat het wel echt is. En ik probeer zo netjes mogelijk overal op te reageren. Ook al is het zo'n pfff... "verhaal"😒

xxx Yusa 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 10, 2025

Wees blij dat het geen bowlingbal was, had ook gekund.

Waarom post je dit soort dingen?

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • November 10, 2025

Hoi ​@GewoonIkke , en ​@Yusa ,

wij als moderators zijn terughoudend met het  ingrijpen op het forum.  Het forum is voor- en door jongeren.

Zolang er geen regels worden overtreden, plaatsen wij een post. Het is niet aan ons om in te schatten wat waar is. Uiteraard is het prima als jullie twijfel daarover uitspreken in een reactie, zolang dat respectvol is. 
Zoals @Yusa zegt, iets kan onwaarschijnlijk zijn, maar toch waar zijn. Je kunt altijd een topic rapporteren, dan kijken we er in het team opnieuw  naar. 

Groetjes, Mariska

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 10, 2025

@Yusa Ja je hebt gelijkt. Het is alleen zo, ik ken mensen met dyslexie en die schrijven echt niet zo. Ja, ze maken wel fouten maar niet op die manier in elk woord. Als ze typen maken ze ook gewoon gebruik van spellingcontrole dus dit slaat helemaal nergens op en vind ik dus respectloos. 

• November 11, 2025

Ik snap ook niet dat dit soort bericht gepost wordt - en doorgelaten door de moderator 

@GewoonIkke de moderators vertrouw ik ook niet meer zo.  ‘Extreme’ dingen zoals dit worden meestal wel geplaatst en serieuze dingen vaak niet. Of het wordt verwijderd of je krijgt een waarschuwing 

• December 10, 2025

@ja_ppie Dat past wel hoor heb ik nu, bij mij schiet het eruit.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 10, 2025

@hongerigepruim456 heel erg gefeliciteerd hoor. Wil je een sticker?  Btw, een 2de accnt aan gaan maken om op je jezelf te reageren is een beetje zielig 😂 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 10, 2025

Ik ben het eens met ​@ja_ppie 

Ik dacht al zoiets. Je hebt ongeveer dezelfde naam, en serieus niemand gaat ff proberen een biljartbal in zn kont te steken.  KT??

• December 11, 2025

@hongerigepruim456 heel erg gefeliciteerd hoor. Wil je een sticker?  Btw, een 2de accnt aan gaan maken om op je jezelf te reageren is een beetje zielig 😂 

mensen beschuldigen van dingen is ook een beetje zielig, ik ken dorstige druif niet en heb niks met hem te maken, laat me met rust. ik snap niet waarom moderators pestkoppen als jij accepteren.

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • December 11, 2025

Jongens,

Willen we stoppen met de vraag of dit wel of niet een en dezelfde persoon is, en het bij het onderwerp van het topic houden?

Dankjewel!

Liefs, Fem

De Kindertelefoon