Vraag

bh vragen

  • 24 November 2019
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een meisje van 15 en ik heb een probleem. Ik wil namelijk supergraag een bh, omdat iedereen van mijn leeftijd er al een heeft. Ik heb niet superveel borsten maar al wel wat. Ik durf er alleen niet met mijn moeder over te praten want ik ben bang dat ze het raar vind of dat ze zegt dat het nog niet nodig is. Mijn zus is 16 en ook zij heeft zelfs nog geen bh. Wat moet ik nu doen?


5 reacties

Badge

Misschien zou je er een kunnen bestellen op internet met je eigen bankrekening?

Je zou er denk ik toch wel een keer met je moeder over moeten praten

Hoi, 

Ik denk dat het belangrijk is om er toch een keer met je moeder erover te praten, daar zijn moeders voor! Misschien beseft zij zich helemaal niet dat jij hiermee zit. En als je er liever niet over praat met je moeder kan je ook een keer een kledingwinkel inlopen en zelf een bh aanschaffen.

Ik had precies hetzelfde probleem, ik heb jaren zonder bh rondgelopen en me enorm ongemakkelijk gevoeld. Uiteindelijk heb ik het toch maar eerlijk gevraagd en nu weet ik dat ik dit veel eerder had moeten doen. Het is even ongemakkelijk maar als het eenmaal uit de weg is valt het mee. Ik zou het op een rustig moment eens vragen als ik jou was.  Goodluck!

Hoi

 

Zoals hierboven voorgesteld werd, zou je dit onderwerp gerust met je moeder kunnen bespreken. Je zou haar eventueel een berichtje kunnen sturen met de vraag of jullie eens voor een bh naar de stad kunnen, of je zou haar hier rond kunnen aanspreken op een middagje shoppen. 

 

Dat je zus nog geen bh draagt, hoeft niet per se te betekenen dat je moeder hier niet voor open staat. Wie weet koos je zus er bewust voor om geen bh te dragen, of misschien heeft ze er eentje geprobeerd, en vond ze die erg oncomfortabel zitten. Eventueel zou je je zus of een vriendin mee kunnen vragen op je zoektocht naar een eerste bh. Een vriendin die hier reeds ervaring mee heeft, zou je hierbij kunnen helpen. 

 

Groetjes

Kenshin

draag er een van je ma

Reageer