Skip to main content
Vraag

besneden jongens

• May 12, 2025
  • 7 reacties
  • 321 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey

K ben nieuw hier, maar ik heb sind vandaag een besneden lul (Regensburg mediaxhe redenen) en ik heb wat vragen voor mensen met ervaring..

Is het normaal dat het lichtjes een brandend gevoel geeft bij het pissen?

Als ik opsta/ga zitten, doet  het beetje pijn, en plakt aan dat doekje wat tussen mn lul en mn onderbroek moest. Is dot normaal?

Gaat de gevoeligheid van de eikel minder worden?

Doet het pijn om de 1e keer weer een erectile te krijgen?

Wat vinden meisjes ervan als een jongen besneden is?

7 reacties

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 12, 2025

Ik kan alleen op deze twee vragen antwoord geven:

Gaat de gevoeligheid van de eikel minder worden?

Zoals ik begrepen heb verandert je eikel na besnijdenis van een inwendig orgaan naar een uitwendig orgaan. Dit betekent dat je eikel veel minder gevoelig wordt. Dit heeft ook gevolgen voor seks, het kan zijn dat je meer stimulatie nodig hebt om klaar te komen. Dat kan ook plezierig zijn als je langer door wilt gaan.

Wat vinden meisjes ervan als een jongen besneden is?

Ik denk dat het verschilt per meisje. Ik vind een onbesneden piemel over het algemeen veel mooier, en vind het ook een mooi gezicht om het velletje heen en weer te zien gaan. Dus voor mij onbesneden maar er zijn vast veel meiden die juist onbesneden mooier vinden.

Als het vanwege een medische reden is dan had je denk ik weinig keuze dus wees tevreden met wat je hebt. 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 12, 2025

Is het normaal dat het lichtjes een brandend gevoel geeft bij het pissen? Ja in het begin wel

Als ik opsta/ga zitten, doet  het beetje pijn, en plakt aan dat doekje wat tussen mn lul en mn onderbroek moest. Is dot normaal? Ja

Gaat de gevoeligheid van de eikel minder worden? Ja

Doet het pijn om de 1e keer weer een erectile te krijgen? Nee het voelt dan juist fijn

Wat vinden meisjes ervan als een jongen besneden is? Vlgm gwn geil

Forum|alt.badge.img

Aah oke dank jullie wel, voor de snelle reactie. 

Voelt gwn raar en irritant aan, maar denk dat dat normaal is..

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

In voelt je het schuren tegen je onderbroek vaak, nu nog steeds en ben al besneden sinds mijn 5, je eikel ligt volledig bloot dus komt rechtstreeks tegen je onderbroek. 

• August 19, 2025

Ik ben ook besneden al heel lang medische redenen. Ik heb soms nog steeds een brandend gevoel bij het pissen.  Mijn eikel is op zich niet echt gevoelig. Ligt eraan hoe opgewonden je bent. Soms schuurt je eikel tegen je boxer dat voelt wel apart.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 19, 2025

waarom ben je besneden?

• August 19, 2025

waarom ben je besneden?

Krappe voorhuid.