Heyy ik ben Luca en ik heb een paar vraagjes voor de jongens.
- Ben je besneden? NOPE
- Hoe groot is je stijve? 11CM ONGEVEER
- Als je een stijve hebt, is je eikel dan bedekt door je voorhuid of gedeeltelijk of niet? HELEMAAL BEDEKT
- Als het bij de vorige gedeeltjelijk was, welk deel is dan ongeveer bedekt?NVT
alvast bedankt!
- Ben je besneden? Nee
- Hoe groot is je stijve? 16,5cm
- Als je een stijve hebt, is je eikel dan bedekt door je voorhuid of gedeeltelijk of niet? Mijn voorhuid is lang, dus bedekt grotendeels de eikel
- Als het bij de vorige gedeeltjelijk was, welk deel is dan ongeveer bedekt? Ongeveer ¾ bedekt
Had vroeger een probleem waarbij de voorhuid niet volledig over de eikel kon wanneer ie stijf was, maar als je m genoeg oprekt dan is dat later geen probleem.
alvast bedankt!
- ja
- 16cm
- mijn eikel is altijd bloot
Hoe is het om besneden te zijn? Ben het zelf niet namelijk dus ben best benieuwd.
- ja
- 16cm
Hoe is het om besneden te zijn? Ben het zelf niet namelijk dus ben best benieuwd.
Ik ben het ook en het is echt heel fijn
- ja
- 16cm
Ik ben het ook en het is echt heel fijn
Niceee
Ben je besneden? Nee
Hoe groot is je stijve? 16 cm
Als je een stijve hebt, is je eikel dan bedekt door je voorhuid of gedeeltelijk of niet? Bedekt
Als het bij de vorige gedeeltjelijk was, welk deel is dan ongeveer bedekt? Alles
Ben je besneden? Nee
Hoe groot is je stijve? 16 cm
Als je een stijve hebt, is je eikel dan bedekt door je voorhuid of gedeeltelijk of niet? Bedekt
Als het bij de vorige gedeeltjelijk was, welk deel is dan ongeveer bedekt? Alles
Niceee.. bedankt voor het invullen!
- Ben je besneden? nee
- Hoe groot is je stijve? ong 13 cm
- Als je een stijve hebt, is je eikel dan bedekt door je voorhuid of gedeeltelijk of niet? mijn eikel steekt net uit
- Als het bij de vorige gedeeltjelijk was, welk deel is dan ongeveer bedekt? het andere deel van me eikel maar ik weet niet zeker of ik besneden of onbesneden ben vgm onbesneden want me voorhuid valt deels over me eikel
alvast bedankt!
Ben je besneden? Ja
Hoe groot is je stijve? 18cm
Als je een stijve hebt, is je eikel dan bedekt door je voorhuid of gedeeltelijk of niet? Totaal niet
Als het bij de vorige gedeeltjelijk was, welk deel is dan ongeveer bedekt?
Ben besneden
Stijven is die 13cm (12jaar)
ik kan mijn huid van mijn penis wel nr over mijn eikel trekken (niet helemaal) het is niet mijn voor huid maar het is gewonen huid van mijn penis maar dat is niet zo fijn om te doen omdat mijn eikel minder gevoelig is