Vraag

benen scheren

  • 24 June 2020
  • 7 reacties
  • 165 Bekeken

Badge

Hey, 

Ik heb een vraagje. Ik ga vandaag met mijn vriendje naar het strand, maar ik heb mn benen niet geschoren en heb daar dus nu ook geen tijd meer voor. Als meisje hoor je je benen te scheren toch…? Hij had zelf al gezegd dat hij het niet erg vindt als ik mn benen niet heb geschoren maar ik vind het lelijk en wil dusook geen korte broek aan, maar een lange broek is weer veelste warm. 

Mijn vraag is nu dus; kan ik met ongeschoren benen en een korte broek naar het strand?

alvast bedankt voor het lezen,

meisje van 14 :)


7 reacties

Tuurlijk kan dat! Dit jaar is eigenlijk het eerste jaar dat ik mijn benen bij houd en ik ben 16 ik trok me er niet zoveel van aan. Ik denk niet echt dat het heel erg is als je een keertje met ongeschoren benen naar buiten gaat het is gewoon natuurlijk. Waarschijnlijk lig je de helft van de tijd in het water of zonnebaden ik denk niet echt dat mensen naar je benen gaan lopen staren omdat er haar op zit.

Gr. Aphrodite

Badge

yess harstikke bedankttt

Ik zou het niet scheren. Het is de natuur. Als je je erg onzeker er over voelt kan je het natuurlijk wel doen

Het is helemaal niet erg! Ik zou het zo laten. Je kan dus gewoon met ongeschoren benen met een kort broekje naar het strand, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 2
Badge +1

hoi @shanashanashana ,

Zoals de andere hier al zeiden kan het gewoon. Maar als je jezelf er onzeker bij voelt kun je het de volgende keer wel scheren. Maar dat moet jezelf weten. Als je vind dat het niet perse hoef maar het doet omdat je denkt dat alle andere meiden het ook doen, kun je het toch ook gewoon niet doen? Niet iedereen is toch hetzelfde?

Groetjes mij

Badge

Ik wist niet zeker of het erg zou zijn als ik mn benen niet zou scheren aangezien bijna iedereen van mijn leeftijd dat wel doet. Maar ik ben naar het strand geweest en ook gewoon naar buiten en ik voel me er nu wel minder onzeker door. Harstikke bedankt voor jullie hulp! 

Hoi

 

‘t Is zoals hierboven al gezegd werd: scheren hoeft niet. Als het jou niet uitkomt om te scheren of je hebt hier geen behoefte aan, hoef je er je tijd en energie ook niet in te steken. Ik kan me daarbij best voorstellen dat de haartjes in jouw ogen veel harder opvallen dan dat ze dat doen in de ogen van je omgeving; hoogstwaarschijnlijk heeft niemand gemerkt dat jij niet geschoren hebt. Daarbij bleekt de zon de haartjes op je benen, waardoor ze minder zichtbaar worden. 

 

Trek gerust dat shortje aan, en maak er een mooie zomer van. Of je dat het liefst doet met of zonder geschoren benen, is jouw keuze :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer