Skip to main content
Vraag

ben k zwanger?

• September 30, 2025
  • 6 reacties
  • 295 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi,

ik heb gisteren mn eerste x sex gehad. Hij had een condom maar tijdens het doen was die eraf gegleden. We kwamen er later achter. Hij zei hij was nog nie gekomen. Maar chat gpt zegt dat hij nogsteeds cellen kan hebben gegeven. Mijn menstruatie was vandaag uitgerekend. Soms is het iets later maar nu is het extra spannend. Ik heb een beetje gebloed maar ik dnek dat komt omdat het mn eerste x was en nie dooor mn menstruatie. Help

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 30, 2025

Je merkt het wel hoor, als een jongen in je is klaargekomen zonder condoom: er druppelt sperma uit je vagina.

Je kunt altijd de morning-after pil nemen, dan ben je gerust.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 1, 2025

Als het langer uit blijft gewoon den zwangerschapstest doen dan weet je het .

Maar ik denk van niet Als ik het zo lees. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Ik verwacht dat het wel mee zal vallen. Of anders inderdaad een zwangerschapstest doen.

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 13, 2025

Ik hoop en denk dat het mee zou vallen. Omdat ik later ben, heb je je ongesteldheid al gehad?

ellie_eilish
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • October 29, 2025

nou het kan idd ookal was hij nog nie klaargekomen, voorvocht mss?
maar het is pas 1 dag later, weet niet of je dan meteen zwager wordt! kijk het even aan, en doe eventueel een zwangerschapstest of neem een morning after pil

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 22, 2026

haii yess vals alarm guyzz. denk omdat het mn eerste keer was ik het gwn spannend vond. zelfs na ik mn menstruatie had gekregen dacht ik dat ik nog zwanger kon zijn door verhalen die ik had gehoord.miss ben ik nu en weet ik het nie wahaha. nee grap dnek het niet