Skip to main content
Vraag

Ben jij de enige thuis die een luier draagt?

  • 4 July 2024
  • 4 reacties
  • 329 Bekeken

Zoals ik in meerdere topics al verteld heb dat ik luiers draag i.v.m. bedplassen. Omdat het vaak in de familie zit vroeg ik mijn af ben jij de enige die thuis nog luiers draagt of heb je ook broertjes/zusjes die ze ook dragen. Mijn oudere zus heeft ook dezelfde luiers gedragen die ik tegenwoordig gebruik maar zij is nu al een behoorlijke tijd zindelijk. Ik ben de enige thuis die nog "echte" luiers (met plakstrips) draagt. Mijn moeder heeft Parkinson en omdat zij soms moeite heeft met het optijd naar de WC gaan draagt zij ook een soort luier maar dat zijn van die luierbroekjes van Always.

Hey! Bij mij thuis ben ik niet de enige!

mijn jongere zusje van 12 plast ook in bed en draagt ook elke nacht drynites. Ik ben wel de enige die ook “echte” luiers draagt.

 


Bij mij thuis draag ik luiers, en daarnaast mijn oudere zus nog wel eens. Zij doet dit vooral op de momenten dat ze heel veel drinken heeft gehad. Ook heeft ze een verleden met luiers waardoor die stap voor haar makkelijk gemaakt is.


Bij mij thuis draag ik luiers, en daarnaast mijn oudere zus nog wel eens. Zij doet dit vooral op de momenten dat ze heel veel drinken heeft gehad. 

 

Ooh hoe oud is je zus dan @Ambertje en hoe is zij eraf gekomen? Ik ben 17 en hoop er toch echt ooit een keer van af te komen. Ik ben thuis trouwens de enige die er last van heeft.

 


Toen ik nog jonger was had mijn broertje er ook last van maar die is er nu al een aardige tijd van af gekomen. Ik heb wel een stiefzusje en een stiefbroertje die nog luiers dragen tegen natte bedden, maar die zijn toch wel flink wat jaren jonger met 7 en 9 jaar oud.

Ik hoop ook nog steeds ooit helemaal zonder te kunnen, maar na een mislukte therapie met plaswekker, medicijnen, bezoekjes aan een uroloog en veel gesprekken met een psycholoog begin ik langzaam de hoop te verliezen. Het lijkt wel alsof mijn blaas een ontwikkelings achterstand heeft ofzo.

Groetjes!


Reageer