Vraag

ben ik zwanger?

  • 12 January 2022
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil even jullie advies/ mening

 

ik heb nu bijna 2 jaar een hormoonspiraal, je zou zeggen dat die dus gewoon werkt. Maar ik ben dus deze maand niet ongesteld geworden (nu 2 weken te laat), ben continu misselijk en geef ook over. Verder ben ik de hele dag mega moe, en kan ik wel 15 uur op een dag slapen😴.

ook mijn lievelingseten, ga ik nu echt van over mijn nek.

Ik zit nu in quarantaine dus nu een test halen kan niet, maar erna natuurlijk wel. Maar wat denken jullie? Zou het tóch zo zijn? 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi!

De verschijnselen klinken wel heel erg alsof je zwanger bent. Ik was ook verbaasd, dus ik heb even gegoogeld. Het is dus blijkbaar mogelijk dat je zwanger wordt ondanks de hormoonspiraal.  Dit vond ik:

Een spiraaltje wordt gezien als één van de meest betrouwbare vormen van anticonceptie. Toch is het niet waterdicht: Van de 1000 vrouwen die een koperspiraaltje hebben, wordt per jaar 1 vrouw toch zwanger. Van de 1000 vrouwen met een hormoonspiraal worden 2 vrouwen per jaar toch zwanger.

bron: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5170153/zwanger-spiraaltje-mirena-betrouwbaar-symptomen-baby-echo 

Het kan dus wel degelijk zijn dat je zwanger bent! Ik zou inderdaad aanraden om even een test te doen als je uit quarantaine bent. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Sterkte!

Heyy

 

De dingen die je hier benoemd zouden inderdaad op een zwangerschap kunnen duiden.. En zoals Cody al aangeeft kan je, ondanks een hormoonspiraaltje, toch zwanger worden.

Ik durf je niet te zeggen of je ook echt zwanger bent of niet.. Daarom raad ik je ook aan om een zwangerschapstest te halen als je uit quarantaine bent. De zwangerschapstest kan je meer vertellen en je kan beter het zekere voor het onzekere nemen!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

de dingen die je noemt zijn wel Kenmerken van zwanger zijn, maar het kan ook gewoon toeval zijn. Ook met een spiraal kan je zwanger worden. Je kan inderdaad na de quarantaine een test halen! 

Reageer