Ben ik vies?

  • 29 March 2020
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, soms ben ik bang dat mensen mij vies vinden. De meeste mensen douchen namelijk elke dag en gebruiken elke dag deo. Ik niet. 

Ik douche 2/3 keer per week en dan was ik ook m’n haren. De dagen dat ik niet douche was ik mezelf alleen met een washandje. Ik gebruik ook bijna nooit deo omdat ik niet echt zweet. Ik doe het weleens als ik mezelf echt naar zweet vind ruiken. 

Ik voel me echt de enige die niet elke dag doucht en ik ben bang dat mensen me daarom vies vinden. Vinden jullie mij vies?

Liefs :heart:


5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Douche je je dan niet na het sporten? Of zo als afgelopen 2 zomers dat het zo warm was?

Reputatie 5
Badge +4

Zoals je zij zweet je niet vaak dus ik vind je niet per sé vies ofz, zelf verschilt het per week hoe vaak ik douch, meestal tussen de 7-2

Reputatie 2
Badge +1

Hey ik vind jou helemaal niet vies. Als jij je op je gemak voelt en zelf vind dat je niet elke dag moet douche is dat niet raar. Ik douche me ook niet elke dag. Ik doe dat ook maar 2/3keer per week. Ik snap echt wat je bedoeld maar je moet je door die mensen je zelf niet onzeker maken of je schamen. 

Ik hoop dat je je nu een beetje gerust voelt om je nu niet de enige bent die maar 2/3keer per week doucht. Vragen zijn altijd welkom.

Groetjes van Jelke

Bedankt voor jullie reacties:heart: Ik douche wel na het sporten  want dan zweet ik erg. 

Heyy

Ik douche ook maar 3 keer per week hoor. Trouwens, iedere dag douchen is niet gezond ( is wetenschappelijk bewezen denk ik) ik was me smorgens voor school ook gwn ff met een washandje. Na sporten douche ik natuurlijk wel ff maar vindt het niet nodig om iedere dag te douchen. Je bent heus de enige niet hoor.

Groetjes

Kaas123

Reageer